levlex Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Samsung vet å satse på det lekre, og kommer nå med en telefon spesielt myntet på motebevisste jenter med sans for glamour. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Så det er rett og slett enda en telefon som er nesten helt lik spesifikasjonsmessig som mange andre Samsung-modeller... Men selge på design, det vil den helt sikkert Lenke til kommentar
warpig Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Personlig ser jeg det ikke på som noe negativt at de kjører kun på design og derfor lanserer telefoner med nesten like spesifikkasjoner, men det jeg ser på som noe negativt er at det designet de skal selge også er nesten likt på alle telefonene. Noe som er grunnen til at jeg ikke ser noen grunner, overhodet, til å kjøpe en Samsung, da de har et, etter min mening, kjedelig design og et utrolig dårlig brukergrensesnitt. Endret 14. mai 2006 av warpig Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Dette var pene telefoner, men må si meg enig med det warpig sier, mye ev designet til Samsung begynner å bli kjedelig, for det er alt for mye av de samme trekkene i mange av telefonene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Den med gull-farge kan også vi gutta bruke også kanskje? Fullt mulig det Ellers er de veldig fine. Klasse fra Samsung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg