Gullars Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Skal laga ei heimeside for ein organisasjon, og har sett at tilsvarande sider laga i WordPress ser veldig bra ut. Eg lurer berre litt på korleis det fungerer. 1. Meny: Standardmenyen i WordPress er ikkje heilt sånn som eg vil ha han. Kva må eg gjera for å kunna laga ein "vanleg" meny der eg oppretter lenkjer for dei sidene eg vil skal vera der? Må det implementerast direkte i designet? 2. Forum: Finst det nokon bra forum som eg kan implementera? 3. Galleri: Kanskje galleri ikkje er det beste når ein bruker WordPress? Er det kanskje betre å laga ein hovudkategori "galleri", og heller oppretta eigne undergalleri i WordPress? Kva er beste måten å lasta opp bilder? Finst det ein bra plugin? 4. Musikk: Må kunna spela av opptak. Har sett WordPress-sider med streaming mp3. Er dette ein del av WP, eller er det snakk om ein plugin? 5. Gjestebok: Korleis er det vanleg å laga dette? 6. Design: Vanskeleg å endra? På førehand, takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå