Gå til innhold

Noen som har erfaring med Cinet HomeBook 945PM

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal begynne å studere igjen til sommeren, og har derfor begynt å se meg etter en laptop.

Maskinen skal kjøre både linux og windows, så 80GB HD er minimum, jeg spiller også en del, så hadde hvert kjempte fint om den fikk kjørt de fleste spilla også, gjerne BF2 (trenger da selvfølgelig ikke å kjøre det på High quality)

Kom over en PC på mpx som så bra ut i forhold til specs.

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...182&plid=66182#

hadde egentlig satt meg en grense på 10K, men denne var jo ikke sååå mye over grensa så lurte litt på om noen har erfaring med denne? Ser det bra ut? :)

Eventuelt om folk har noen andre forslag som de heller ville gått for.

Takker for alle svar :)

Endret av warelf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg skal begynne å studere igjen til sommeren, og har derfor begynt å se meg etter en laptop.

Maskinen skal kjøre både linux og windows, så 80GB HD er minimum, jeg spiller også en del, så hadde hvert kjempte fint  om den fikk kjørt de fleste spilla også, gjerne BF2 (trenger da selvfølgelig ikke å kjøre det på High quality)

Kom over en PC på mpx som så bra ut i forhold til specs.

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...182&plid=66182#

hadde egentlig satt meg en grense på 10K, men denne var jo ikke sååå mye over grensa så lurte litt på om noen har erfaring med denne? Ser det bra ut? :)

Eventuelt om folk har noen andre forslag som de heller ville gått for.

Takker for alle svar :)

6097734[/snapback]

Desverre litt dårlig grafikk kort til spilling. Prøv AsusJa. Har et sterk grafikk kort + 1Gb og en bra Core Duo.

Lenke til kommentar
Desverre litt dårlig grafikk kort til spilling. Prøv AsusJa. Har et sterk grafikk kort + 1Gb og en bra Core Duo.

6098218[/snapback]

Nå skal det sies at jeg ikke er helt inn i skjermkort til laptopper, men står ikke f.eks Go 6600 likt med 6600 kortet til stasjonære? eller er jeg helt på feil spor her nå?

Hvis det gjør det så burde vel 7400 kortet som sitter i denne maskinen fungere veldig bra til spilling?

Lenke til kommentar

6098218[/snapback]

Nå skal det sies at jeg ikke er helt inn i skjermkort til laptopper, men står ikke f.eks Go 6600 likt med 6600 kortet til stasjonære? eller er jeg helt på feil spor her nå?

Hvis det gjør det så burde vel 7400 kortet som sitter i denne maskinen fungere veldig bra til spilling?

6101033[/snapback]

Man kan ikke sammenligne kort til stasjonære og bærbare og Go7400 stiller i en dårligere klasse en GO6600..

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=575301

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...