Amento Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ok, det kan hende dette er bare til meg , men dette forumet oppføfrer seg litt rart. Innimellom så er det midtstilt og på den side-greia på toppen på Opera så står det "Diskusjon..." Andre ganger er forumet på venstre side og det står "Hardware.no....." Og så, en skjelden gang så får forumet Gamer-logoen og venstre stilt med "Gamer.no....." Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har du screenshot? Bruker du Opera 9 beta? Da oppfører noen ganger noen nettsider og bilder seg veldig rart. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Noen som kødder og bytter template for deg? Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hmm, jeg opplever det som at naar jeg gaar inn paa forumet via link paa hardware.no-forsiden blir templaten venstrejustert hw.no-stil. Hvis ikke, vises det midtstilt. Har aldri opplevd aa tilfeldigvis komme inn med gamer.no-stil though... EDIT: leif Endret 13. mai 2006 av Nano- Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Meg og. Switcher hele tiden mellom diskusjon.no skinen og hw.no skinen- Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Det verste er egentlig at forumet skifter fra å være midtstilt til å være venstrestilf... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå