snoopg Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 jepp, its this time of the year again oppdaget en maursti på soverommet mitt finner ikke ut hvor de kom ifra, men fant ut at målet deres var en colaflaske jeg whipet ut de jeg så med støvsugeren min, men frykter at de kommer sterkt tilbake. tips til videre steg i denne krigen? kjemiske/biologiske våpen? trusler om massemord? "gods hand"? i want those ants dead! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Gå i en hage-butikk eller lignende, der har de som regel maurmiddel. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 + Maurkverk (små giftige "tabletter" som maurene er overbevist om at er spiselig) + Forstørrelsesglass (Ikke hvis du er glad i gulvet ditt) + Maursluker (Du finner sikkert en pent brukt en i sin beste alder på ebay) + Sette colaflasken i et annet rom og satse på at de følger etter den. _______________________________________________ Husker en kamerat av meg "glemte" ( "" fordi han egentlig gjorde det med vilje) en pose popcorn og en 1,5l cola i klasserommet før sommerferien. Når 2 måneder var gått og ferien var over var det et seriøst maurproblem i klasserommet. Anbefales. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vi kjøpte noen blå bokser med hull og gift i, maurene tok med seg gift og mata dronningen, alle maurene var borte på noen uker. Denne metoden er dog ikke så morsom. Vil du ha litt underholdning kan du kjøpe white spirit og blande sukker i det Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) blå bokser er notert vet du hvor dere kjøpte de? Endret 13. mai 2006 av snoopg Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Trooor kanskje det var på den lokale dagligvarebutikken, de pleier å ta inn sånt i maursesongen Ellers kan du jo sjekke en blomsterbutikk eller noe, kan jo hende de har det. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 napalm...masse napalm!! eller bare hell grønnsåpe i tua deres...men det kan bli vanskelig hvis du ikke vet hvor den er.... hadde jeg vært deg ville jeg fulgt å funnet ut hvor de komemr fra. maur finnes det tusen av, men tar du tua deres så går de nok ganske fort Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 De små boksene kalles lokkebokser. Spør etter dem på hagesentere, dagligvarebutikker med litt størrelse etc. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Husker jeg og en kompis lage frityr av maur! Axe eller annet brennfarlig stoff - lighter = Stekte maur Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 om det er underjordisk tue så sprut tennvæske inn i gangene og tenn på.. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 om det er underjordisk tue så sprut tennvæske inn i gangene og tenn på.. 6099070[/snapback] lol ja.. er underjordisk tror jeg.. under huset^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hadde det samme problemet for et par dager siden. Kjøpte en tube med maurkverk, og la ut små dråper i 3-4 dager, og nå er de borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå