ASW Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har edge på min nokia 6101 og dekningen skal være bra her i nor, men ser ut til at mobilen er så treg i seg selv at å sørfe på nettet med opera mini på mobilen går saktere en gprs mobiler med bedre innmat uten edge(eks sony ericsson k750I). For meg ser det ut som om Opera mini rett og slett ikke bruker edge, noen som vet mer om dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Er du et sted med EDGE-dekning da? Lenke til kommentar
zand Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du kan ikke velge om telefonen din skal bruke EDGE eller ikke. Er det EDGE-dekning så bruker den det uansett. Samme som med 3G/UMTS. Dersom du bruker Telenor har du EDGE dekning i hele Norge, bruker du NetCom burde du sjekke deres dekningskart for å være sikker på at du er i et område med EDGE dekning. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Takker for svarene, men er det noen som kan forklare hvorfor eks SE K750i (uten edge) er raskere til å loade sider enn min Nokia 6101 med opera mini. Kjøpte mobil med edge for å kunne surfe raskere på nett. Endret 14. mai 2006 av ASW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå