Bossmo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Lurer på om man får toll på varer man bestiller fra shg.no ? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har det .no-domene er det et norsk firma og dermed ingen toll eller avgifter nei. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Jeg har selv stilt andre forumbrukere det samme spørsmålet og fått som svar at du slipper toll og moms. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Bossmo Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Den der med .no domene er ikke helt riktig.... jeg bestillte WOW fra playx.no, og da fikk jeg toll på det.....irriterende siden det ble dyrere enn det sannsynlig vis ville ha kostet på teatercafeen.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har det .no-domene er det et norsk firma og dermed ingen toll eller avgifter nei. 6097356[/snapback] Det skal være mulig noen stedet å fo no-domene uten å ha firma. (har jeg lest) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har det .no-domene er det et norsk firma og dermed ingen toll eller avgifter nei. 6097356[/snapback] Det skal være mulig noen stedet å fo no-domene uten å ha firma. (har jeg lest) Hilsen, efikkan. 6097632[/snapback] Mener å huske at det var (er?) et firma som fikser .no til selv privatpersoner. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Mener bestemt at du må ha norsk organisasjonsnummer for å få .no-domene. Uansett så skal det opplyses i webshopen om det tilkommer ekstra kostnader. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan lese på sida eller evt. sende mail til dem. Ingen her som kan garantere at man ikke må betale noe ekstra. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Mener bestemt at du må ha norsk organisasjonsnummer for å få .no-domene. Uansett så skal det opplyses i webshopen om det tilkommer ekstra kostnader. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan lese på sida eller evt. sende mail til dem. Ingen her som kan garantere at man ikke må betale noe ekstra. 6098487[/snapback] Ja du har et veldig godt poeng der. Utdrag fra SHGs handelsvilkår: Alle priser er inkl. 25 % moms og i Norske kroner hvor ikke annet nevnes. Prisene er kun gjeldende innen Norges grenser. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) shg.no er registert som norsk datterselskap/avdeling av danske shg.dk A/S. Selskapet har norsk organisasjonsnummer og er registert i det norske mva registeret. Alle priser er i NOK og inklusive mva dersom ikke annet er spesifikt opplyst Så her kommer ikke mva i tillegg. Edit: effikan var litt raskere enn meg. Endret 13. mai 2006 av Bolson Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har det .no-domene er det et norsk firma og dermed ingen toll eller avgifter nei. 6097356[/snapback] Det skal være mulig noen stedet å fo no-domene uten å ha firma. (har jeg lest) Hilsen, efikkan. 6097632[/snapback] Mener å huske at det var (er?) et firma som fikser .no til selv privatpersoner. 6098184[/snapback] http://www.domeneklubben.no/ gir .no-domener til alle. Domenet vil vel være registrert på domeneklubben, men kan brukes av hvem-som-helst. Lenke til kommentar
ZeN83 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Man må ikke fortolle varer fra shg.no.. Jeg var så heldig at jeg aldri har fått regningen på min pc:) "bank i bordet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå