.tomf Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Spiller TFT Custom Games, faktisk bare Custom Games ja. Går mye i Hero Line Wars, Tree Tag, Kodo Tag og noen brett som ligner på DOTA. 6591538[/snapback] Hvorfor spille de som ligner på DotA, og ikke DotA? Vil tro det er mye mer balansert enn alle de andre kopiene, er også ekstremt flere som spiller. DotA begynner å bli veldig populært i turneringer. Det har nettopp kommet inn i WCG og CEVO. Og det er bare et spørsmål om tid før det kommer inn i CPL også. Kjente klaner som .coL(complexity) har allerede dannet DotA lag. www.Dota-Allstars.com www.getdota.com Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Spiller Dota stort sett hver natt hvis jeg ikke har tidligvakt, utrolig morsomt såfremt at man ikke ender opp med Enigma Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hva? Enigma eier jo. Den stun-greia + stats ftw. :> Lenke til kommentar
Reveprell Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 please ikke gjør dette til en Dota-thread Har lite kjennskap til det, bare spilt lignende versjoner som er litt mindre komplisert (tror jeg) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Du burde virkelig prøve det. Les noen guider på dota-allstars.com, og spill litt public til å begynne med. Til å begynne med kommer du til å mye dritt slengt etter deg fordi de fleste pubhorer er drittsekker, i likhet med CS. Men de er bare å ignorere. Endret 2. august 2006 av TomFu Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Jeg spiller veldig masse TFT for tiden, det er et utrolig morsomt spill! Edit: Av Custom Games går det mest av Humans Vs Orcs 4.0a, det er vel noe det samme som Dota? Her kan man i alle fall save characteren din når du er ferdig, så du har den til neste gang. Endret 2. august 2006 av xerminx Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg spilte mye Humans Vs Orcs 3.0 en stund. Men gikk lei pga. det var veldig ubalansert. Det ligner litt på DotA ja. Men det er store forskjeller. Det kom ut en ny versjon av DotA i dag btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå