Squirt Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Går det ann å fjerne papirkurven fra skrivebordet? Men ha den ett annet sted på daten liksom? Har ingen snarveier på skrivebordet, og er litt irritert over att papirkurven er der konstant! Hehe! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) 1: Hide Recycle Bin on Desktop - Not from Explorer eller 2: Hide All or Show All Desktop Icons fra denne side: http://www.kellys-korner-xp.com/tweaks_and..._from_kelly.htm lykke til Endret 14. mai 2006 av gaggen Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Høyreklikk på skrivebordet og velg "ordne ikoner etter". Ta bort avhukningen på "vis skrivebordsikoner". Lenke til kommentar
Squirt Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Takk Gaggen! Det du sa, visste jeg fra før, Poborsky! Hehe! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 jeg har også lurt på det samme. takk Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Samme har jeg noen ganger. Fungerer det slik at det bare tar vekk søppelkassa, eller alle ikonene, for hvis det tar vekk alle ikonene, så kan man jo bare bruke den opsjonen som er i windows. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Samme har jeg noen ganger. Fungerer det slik at det bare tar vekk søppelkassa, eller alle ikonene, for hvis det tar vekk alle ikonene, så kan man jo bare bruke den opsjonen som er i windows. 6097650[/snapback] hvis du bare vil gjemme " søppelkassa " bruker du løsning: 1: Hide Recycle Bin on Desktop - Not from Explorer lykke til Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Samme har jeg noen ganger. Fungerer det slik at det bare tar vekk søppelkassa, eller alle ikonene, for hvis det tar vekk alle ikonene, så kan man jo bare bruke den opsjonen som er i windows. 6097650[/snapback] hvis du bare vil gjemme " søppelkassa " bruker du løsning: 1: Hide Recycle Bin on Desktop - Not from Explorer lykke til 6099459[/snapback] OK, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå