MaDKiM Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en hybrid med mulighet for WLAN. Valget står mellom: I-mate K-jam/Qtek 9100 og I-Mate Jamin/Qtek S200 Skal brukes til: Remote Desktop MSN Litt Internett og litt Excel Jeg synes Jamin/S200 er ganske bra med tanke på størrelse, men blir ikke skjermen enormt ripete og skittent med bare trykkfølsom skjerm? Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hva med N80? vet ikke helt om den faller inn under denne kategorien Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 hva med en telefon i P9xx-seien.. hatt noen av dem selv og er veldig fornøyd med dem... Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Har sett på p910i som er den eneste i prisguiden, men prisen på den er litt høy, pluss den mangler WLAN som er et must for meg. Når det gjelder N80 så mangler den touchscreen som er noe jeg vil ha. Endret 13. mai 2006 av Highlander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå