Gå til innhold

Lite-On 52/24/52x cd-brenner annonsert

Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, 52x brennehastighet og 2Mb buffer... :roll:

tror ikke det vil gå spesielt bra om man skrur av burn-prof og samtidig jobber litt på HD'en... :grin:

og jo, det er fare for at cd'er exploderer i slike høye hastigheter om det er små bulker/sprekker i cd'en, Plextor sa jo at de måtte sikre skuffen på breneren sin pga fare for eksplodering av cd'er...

lurer på hvordan cd'en/brenneren vil se ut etter et lite *PANG* :grin::roll:

nei, tror jeg holder meg under 50x jeg også.. :smile:

Lenke til kommentar

Heh, husker jeg hadde en 16x cd-rom spiller som hadde den uvanen med å spytte ut cd-plater mens de spant på høyeste hastighet. Platene pleide å spinne lenge rundt på gulvet, og etter dette var de helt oppripet og totalt ubrukelige. Tro hvordan dette hadde gått med en 52x cd-rom spiller? :smile:

Uansett, jeg tror ikke at forskjellen på 48x og 52x brennehastighet vil være særlig stor. Men det kan være en fordel med 24x cd-rw hvis man bruker dette en del. Tror uansett at 52x-brennerne kun er til for å få solgt enda flere cd-brennere før dvd-brennerne inntar markedet for fullt. Det kommer sikker til å ligge en del dvd-brennere under juletreet når dvd-brennere som takler både dvd+r/+rw og dvd-r/-rw kommer på markedet. Disse ser i tillegg ut til å bli ganske rimelige, f.eks. NEC ND-1100.

[ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-10-05 16:38 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...