madgringo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hei. Har kjøpt et creative vista plus web cam ( http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...ategorynu=5465) men det fungerer ikke på msn ( se vedlagt bildet ), det blir sånn svart hele tiden Når jeg åpner det programmet som var med er det bildet fungerer alt. Hva kan jeg gjøre for å få det til å virke i msn? Har også prøvd ut det meste av instillinger på msn uten hell Endret 13. mai 2006 av madgringo Lenke til kommentar
BMP Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvilken versjon av MSN har du? Jeg ser at det ikke er den helt siste, kansje du skulle oppdatere den for å se om det kan ha noe å si. Jeg vet ærlig talt ikke om det blir bedre av det men jeg har Messenger live 8.0, lurer på om det er en betaversjon men det kan være verdt et forsøk..... Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 ok, takk iallefall Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Nå har jeg lastet ned msn live messenger som skal være det nyeste men det virker fremdeles ikke:( hadde blitt glad for noen svar nå Lenke til kommentar
Julius87 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg fant en løsning etter en time i pine og frustrasjon. Gjør som følger: 1. Finn frem til mappen der du installerte msn. 2. Åpne den og høyreklikk på programfilen "msnmsgr" 3. Velg "egenskaper" 4. Under "Kompabilitet" aktiver kompabilitetsmodus for Windows Xp (Servicepack 2) Jeg håper dette kan hjelpe. Etter jeg gjorde det har msn virket uten noen haker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå