Gå til innhold

Skjermkortdrivere Go 6800

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har startet flere temaer de siste dagene angående samme tema. Eneste problemer er at jeg får så ekstremt forskjellige svar og jeg blir enormt forvirret.

Jeg spurte blandt annet om jeg kunne overklokke skjermkortet i pcen min, en Dell 9300. Noen svarte at jeg måtte flashe biosen i kortet, mens andre mente jeg kunne bruke rivatuner.

Og når jeg spurte hvilke skjermkortdrivere som er de ferskeste og beste fikk jeg 15 forskjellige nettsteder å forholde meg til. Jeg er litt nerd, men ikke nerd nok til å prøve 15 forskjellige drivere.

Håper noen med skikkelig peiling og førstehåndserfaring med Dell 9300 kan hjelpe meg.

Mvh

Karsten Refsdal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å lage flere emner om det samme temaet kommer iallfall ikke til å hjelpe, og moderatorene er sikkert ikke overbegeistrert heller. ;)

Jeg har denne PCen, og jeg fant mine drivere på laptopvideo2go. Her, i forumet, finner du en del drivere. Denne var den første jeg så for Go6800, men kan ikke garantere noe for akkurat denne driveren -- du får lete litt rundt på siden. Det er iallfall det beste tipset jeg kan gi.

Overklokking vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...