Alex_2xA Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hallo! Jeg har en laptopp uten WLAN kort, og jeg vil gjerne kjøpe et. Kan noen gi meg noen tips til et godt kort, for en rimelig pris? Kortet skal også brukes i utlandet, eller mer bestemt Johanesburg i Afrika. Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 hallo igjen, beklager å måtte poste på nytt her, men jeg er egentlig i det blå når de gjelder WLAN, helt lost Men kan jeg gå utifra at de fleste kort yter mer eller mindre likt? eller må man opp i prisnivå 700kr for å få noe som duger? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jensen og 3com har jeg brukt en god del forskjellige produkter fra og alle er skikkelige. Ikke noe dårlige varer der... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Linksys WPC54G er kortet du leter etter! http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=191 Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Takker så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå