KPh Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Har fotografert en god del med analog speilreflex, synes det gir langt bedre bilder enn minikamera. Bl a blir det mindre fortegning med større linser, og det er mere fleksibelt tillegssutstyr. Er det andre som har synspunkter på dette, når vi beveger oss over i den digitale verden? Ligger på lur for å teste Nikons D100 (når er den her?) mot Canon EOS D60, men det frister å kjøpe i statene, nesten halv pris, betaler jo faktisk reisen... Lenke til kommentar
svenning Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Nikon D100 finnes da her. Jeg kjøpte det i Oslo i juli og er so far meget fornøyd. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Fujifilm Finepix S2 Pro virker som det beste speilreflekskjøpet etter de testene jeg har lest. Hvis man har god optikk, vil man få vesentlig bedre bilder med et digitalt speilrefleks enn et kompaktkamera. I tillegg vil det være hurtigere i bruk. MLW Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg sitter og venter på dette kameraet som jeg tror vil dekke mine behov: http://www.digitalkamera.no/nyheter/august...nepix_s304.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå