mb_zzz Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har en K700i som er sinnsykt treg på joysticken. når jeg drar joysticken uansett vei så vil den ikke.. må nesten bryte for å får den til å reagere! noen tips hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 gå til der du kjøpte den, og få dei til å sende den på reperasjon, hadde samme problem med min, men eg braut den nesten opp for å få den til å gå den veien eg ville ha den til å gå... ikkje særleg smart.. funka dei første månadane, men så var det stopp på oppover og til høgre... Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 så det er vell ingen annen mulighet? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Joystick problem er en av svakhentene til Sony Ericsson. Hvis du fortsatt har garati på telefonen så hadde jeg nok villet levert den til et verksted og fått den fikset. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har samme problem, men min er over 1 år gammel, er det mulig at elkjøop gjør det da? Lenke til kommentar
morra Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har samme problem, men min er over 1 år gammel, er det mulig at elkjøp gjør det da? 6099581[/snapback] Jeg også... Lenke til kommentar
Oys Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det skal gå på reklamasjon (som er 2 år) også. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 FOrbrukerkjøpsloven sier at du har 5 års garanti på mobiltelefoner (nylig vedtatt). En av de første paragrafene sier at butikker ikke kan gjøre avtaler som er dårligere en forbrukerkjøpsloven sier Lenke til kommentar
andhou Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Og la være å kjøpe en telefon med joystick neste gang (!) Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Helt enig... min er inne til reparasjon nå.... Og kjenner jeg siba rett tar det vel fort 5 uker før jeg får den igjen ALDRI SE med joystick igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå