marthaaa Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei Jeg har nettop kjøpt en laCie 500GB USB2.0 Big Disk Ekstern... Problemet er: Når jeg kobler den opp etter å ha installert drivere og restartet PCen, Så "klikker" PCen, den "står" helt i ro (kan ikke gjøre noe liksom), og etter en stund begynner PCen å pipe, og da må jeg koble ut hardisken og restarte PCen for at dataen skal funke... Noen som kan hjelpe meg? Takker for alle seriøse svar! mvh MARTHAAL ! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Prøv å avinstallere driverne. Kan hende det er dårlige driver som er årsaken. Du trenger ikke drivere til harddisken for å få den til å fungere i windows. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 hei, første gang jeg poster.. hvis du har lyst å prøve noe annet enn å avinnstallere alle driverne: Prøv å ta ut USB'en, start maskinen, så putt usb'en inn igjen etter du er kommet inn på windows virke i alle fall på meg. håper dette hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå