Valemon Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Topic'en sier det meste egentlig... Har altså en Znote 2002 som jeg fikk for et par uker siden, og har oppdaget at det summer bra i hodetelefonene (har prøvde å koble de til andre kilder uten problemer). Summingen er forholdsvis høy i volum og meget irriterende når man ikke spiller spill, musikk e.l. som overdøver det. Summingen varierer også i takt med hvordan harddisken jobber... :smile: Noen forslag til hva det kan være? Det har vært slik siden jeg fikk maskinen. Har prøvd XP sine default drivere til lydkortet, samt de som følger med maskinen... Takknemlig for alle svar :smile: Vale Lenke til kommentar
Snask Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 mute cd-audio og andre idiotiske innganger, cd-audio pleier å hjelpe mest. Lenke til kommentar
Valemon Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Desverre hjelper det ikke. Det eneste som har noen effekt er hvis jeg muter master volume, da forsvinner summinga. Men ikke noe resultat av å mute noen av de individuelle tingene.. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hei, testa å mute mikrofon? Hva slags drivere bruker du? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Han skriver jo hvilke drivere han bruker da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå