Newt32 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Emm.. sorry for bump men, han her er min favoritt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jin Kazama. Jeg er 24 år og har fortsatt plakat av han over senga. (Nei jeg er ikke gay, jeg er Tekken frelst) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Er så sykt kul denne karen her! Alltid likt han! Endret 11. juni 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 lenge siden jeg har spilt noen tekken spill nå, men av de tekken spillene jeg har spilt så har jeg likt Paul og Whoarang eller hvordan det skrives. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det går mye av King, rett og slett for den geniale stilen hans. Liker grapple og hvor mye damage han gjør. Skulle ønske han fighta litt fortere! Nina er stilig hun også; kjapp og effektiv stil. Sparker både høyt og lavt. Har noen virkelig killercomboer! Yoshimitsu: stilig kar som mestrer alt av low, mid og high kicks/punches. Om motstander'n ikke vet helt hvordan han spiller er det lett å vinne. Hmm, fikk lyst til å spille tekken Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Spiller fast med Lei Wolang.. digger kampstilen, kjappe dobbeltkick og man kan lett bruke han på low - mid og hig kicks /punches... -en alsidig karakter.. broren min bruker altid King og fetter'n min veksler mellom Law og Gun-jack... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Han beste er eddy da Men så er det jo Jin som ser best ut. men så er det han nye på 5 han som jeg ikke husker navne på han ninja mannen Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Panda såklart! Med de obligatoriske Elton John solbrillene og rosa kanintøfler Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Han beste er eddy da Men så er det jo Jin som ser best ut. men så er det han nye på 5 han som jeg ikke husker navne på han ninja mannen 8836286[/snapback] Har virkelig lyst til å lære meg eddy/christie og banke skiten ut av de ekle vennene mine som kun bruker X og O når de sloss mot meg. Jeg hater egentlig stilen, fordi den er så utrolig feig. Men capeira kan være utrolig allsidig både med sidejumps, vanlig jumps, i tillegg til spark/slag over hele linja. Skal faktisk spille litt nu! Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kazuya Mishima og Paul Phoenix er mine soleklare favoritter, har alltid brukt disse i 2-player. Ellers syns jeg Tekken er proppet med gode figurer Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ling Xiaoyu er min favoritt etterfulgt av Jack-5 :!: Macho macho maan! I wantobe a macho man! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg har likt King best i alle år, men har også likt Jin og Hwoarang Endret 12. juni 2007 av master_al Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Nina Williams Endret 12. juni 2007 av ResidentDante Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 MÅ bli Hwoarang på første hos meg...Sinsykt kul stil:D Med eddy/christie på en tett andre plass. Er så sinsykt kult når du begynner å bli flink, å kan sette sammen lange combo der du snurrer og flipper rundt Capoaira ser så jævelig bra ut:D Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Mine favoritter må vel være Sergei Dragunov & Raven... Lili og Asuka er også dritgode:) Lenke til kommentar
Doga Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Min favoritt nå er nok Jin, ble det fra 4ern da han i storyen gikk fra Mishima karate til tradisjonell karate, en helt annen stil. Ellers digger jeg Kazuya, Asuka, Paul, Yoshimitsu, Hwoarang, og Law. Kan hende jeg glemte noen Har spilt Tekken siden det første spillet på Playstation, herlig serie jeg har kost meg masse med både mot kamerater og cpuen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Paul og Yoshimitsu Endret 13. juni 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Min favoritt nå er nok Jin, ble det fra 4ern da han i storyen gikk fra Mishima karate til tradisjonell karate, en helt annen stil. Ellers digger jeg Kazuya, Asuka, Paul, Yoshimitsu, Hwoarang, og Law. Kan hende jeg glemte noen Har spilt Tekken siden det første spillet på Playstation, herlig serie jeg har kost meg masse med både mot kamerater og cpuen Nei huff. Klarer ikke tradisjonell karate. Holder meg til Mishima karate, det som er eid Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Yoshimitsu stikker sverdet gjennom seg... :!: edit: skrivefeil Endret 14. juni 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
q_Werty Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 King og Christie. Christie og Eddie er faktisk veldig bra, selv om folk avviser dem som "noob-chars". Hvis man vet alt de kan gjøre har de veldig variable triks, så de er vanskelig å forutse, samtidig som de har noen attacks med veldig høy skade. King er bare... ELSK. Han er counter mot omtrent alle andre chars om man vet hvordan man skal spille ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå