akristina92 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei. Var ute å spilte basket nå nettopp, og jeg skulle ta imot ballen. Det gikk litt dårlig, så ballen landa på tuppen av fingrene mine. Nå gjør det forferdelig vondt om jeg prøver å bøye langfingeren, og jeg greier ikke bøye den "helt ned" selv. Har jeg brukket fingeren? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Så lenge du greier å bevege den, er den neppe brukket. Tipper du har forstuet den. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Så lenge du greier å bevege den, er den neppe brukket. Tipper du har forstuet den. 6096139[/snapback] Ok, det var bra! Jeg får bare vente å se om den blir bedre! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Så lenge du greier å bevege den, er den neppe brukket. Tipper du har forstuet den. 6096139[/snapback] Ok, det var bra! Jeg får bare vente å se om den blir bedre! 6096153[/snapback] Hold den i ro noen dager så skal du se den kommer seg. Å mose fingeren når man spiller basket er jo en klassisk skade, en basketball er jo igrunn ganske tung og diger... Har opplevd det der selv en gang eller to og det gjør temmelig vondt. Vil ikke akkurat anbefale deg å melde deg på NM i fingerkrok en de nærmeste dagene for å si den sånn Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du bør putte den i et varmt og kanskje litt fuktig sted. Ved å gjøre det leges forstuelsen raskere. Bare pass på at du vasker fingeren godt før du skal spise. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du bør putte den i et varmt og kanskje litt fuktig sted. Ved å gjøre det leges forstuelsen raskere. Bare pass på at du vasker fingeren godt før du skal spise. 6096312[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du bør putte den i et varmt og kanskje litt fuktig sted. Ved å gjøre det leges forstuelsen raskere. Bare pass på at du vasker fingeren godt før du skal spise. 6096312[/snapback] Uffda, er det strengt tatt nødvendig? :!: Eg sparka minstetåa i sofaen for nokre veker sidan, den vart raud som ei plomme og det kjentes ut som eg hadde knukke 3-4 bein inni der. Etter 2-3 veker vart den nokonlunde OK igjen, men kjenner det om eg legg press på den enda Lenke til kommentar
salah Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du bør putte den i et varmt og kanskje litt fuktig sted. Ved å gjøre det leges forstuelsen raskere. Bare pass på at du vasker fingeren godt før du skal spise. 6096312[/snapback] I noen sekunder trodde jeg det var et seriøst råd. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Au! Noe lingnende skjedde med meg en gang. Det er så sinnsykt vondt! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Så lenge du greier å bevege den, er den neppe brukket. Tipper du har forstuet den. 6096139[/snapback] Ikke enig, jeg har brukket mange bein oppgjennom årene, derav to fingre. Jeg greide bevege de selvom de var brukket *hardcore* Lenke til kommentar
Krutt-kim Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Armen min har vært litt rar etter at dette skjedde.. har jeg brukket den tror dere? Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du bør putte den i et varmt og kanskje litt fuktig sted. Ved å gjøre det leges forstuelsen raskere. Bare pass på at du vasker fingeren godt før du skal spise. 6096312[/snapback] syns egentlig det var et bra råd :!: aha! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Var ute å spilte basket nå nettopp, og jeg skulle ta imot ballen. Det gikk litt dårlig, så ballen landa på tuppen av fingrene mine. Nå gjør det forferdelig vondt om jeg prøver å bøye langfingeren, og jeg greier ikke bøye den "helt ned" selv. Har fått akkurat samme skaden selv mange ganger, både som keeper (fotball) og som volleyballspiller.....er nok bare en av leddene (eller fler) i fingern som har fått seg en smell. Gjør jæ.... vondt til å begynne med, men går fort over (et par dager). Bare å teipe fingern å spille videre.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 om du har vondt over en lengre periode, så kan det være en ledd-kapsel eller hva det het igjen som er fucka.. Det skal lege seg selv, og kan ta alt fra 2 uker til 1 år.. Har selv slitt med det i et halvt år nå.. :S Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har også skjedd med meg 140 ganger når jeg har spilt basketball, er ikke noe godt. Men som sagt, du har nok bare forstuet den. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Husker jeg greide å forstue begge tomlene sammtidig... det var morro det Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei. Var ute å spilte basket nå nettopp, og jeg skulle ta imot ballen. Det gikk litt dårlig, så ballen landa på tuppen av fingrene mine. Nå gjør det forferdelig vondt om jeg prøver å bøye langfingeren, og jeg greier ikke bøye den "helt ned" selv. Har jeg brukket fingeren? 6096113[/snapback] Spør lege! Hva er sannsynligheten for at en av oss vet? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Vel, hva om vi har en lege på forumet? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Vel, hva om vi har en lege på forumet? 6102946[/snapback] jeg klarer å se om du har brukket fingeren gjennom internett like bra som legen min, så sant du ikke laster opp en røntgenbilde, evt. bilde (om det vises der) av fingeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå