Terminator2 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei. Jeg har ett problem: Når jeg skal pakke ut komprimerte filer av typen .rar, .zip, osv. så er det crc error på nesten alle filene. Det rare er at det er bare på de filene som er lastet ned fra internett med den pcen som har problemet. Jeg prøvde å laste ned samme fil med en annen pc for så og kopiere den over til min pc via lokalt nettverk. Da fungerte fila uten crc error. Jeg har prøvd flere ulike browsere og downloadmanagers med samme resultat. Jeg har også prøvd ulike programmer for komprimerte filer (winzip, powerarchiver, winrar. Kjører winxp på en amd64 x2 Er det noen som skjønner hva som kan gjøre at dette skjer? På forhånd takk for alle innspill. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Forsøk med andre drivere til nettverkskortet. Sjekk også for spyware og virus. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Terminator2 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Forsøk med andre drivere til nettverkskortet. Sjekk også for spyware og virus. Hilsen, efikkan. 6096088[/snapback] Hei igjen! Har nå lastet ned og innstallert nye nForce drivere og det ser ut til å fungere perfekt nå. Måtte faktisk laste ned installasjonsfila med en annen pc for å få innstallert det uten feilmeldinger. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå