oleredv Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Eg mottok i dag min nye ruter, ein Linksys WRT54GX SRX. Stort sett veldig godt fornøgd med kor lett den er å sette opp og ytelsen den gir. MEN den lagar ein vanvittir irriterande lyd! Denne lyden er konstant som ein høgfrekvent pipelyd, og det blir forferdelig slitsomt i lengda.... Eg merkar også at lyden forandrar tonar og sånn når eg bevegar meg rundt inne i setup'en på ruteren. Så det eg lurer på er då om andre som har denne boksen er plaga med samme problem? Eg er egentlig halveis i gang med å skrive på returkskjemaet allereie..... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har også denne, men den er 100% lydløs. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Trolig en switchmode strømforsyning som har problemer. Normalt sett skal disse operere over det hørbare frekvensområdet, men ved feil kan slike ting skje. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Takker for svar folkens! Lyden stammar nok frå området rundt antennene. Den forsvinn og når eg deaktiverer det trådlause nettverket, så det er ein viss samanheng der. Boksen går nok i retur umiddelbart for dette er ikkje til å leve med...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå