Gå til innhold

Treig leveranse av Komplett

Anbefalte innlegg

Hei! Har egentlig ikke så veldig god grunn til å skrive her, men følte sånn for å si at jeg har ventet i to jævla uker på delene jeg har bestilt fra komplett nå, og de har enda ikke kommet. Hva faen er det for en service? Dagen etter jeg hadde bestilt et skjermkort fra netshop, kunne jeg hente det på postkontoret, og jeg bor i Bergen. Hvorfor er det så jævli vanskelig for komplett?

Komplett skuffer meg

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sende dem en mail og spørre hvorfor det tar så lang tid?

6096041[/snapback]

Kan ikke det :blush: Bestilte nemlig delene gjennom en venn som hadde kreditt på komplett. Han ville nemlig ha cash istedenfor, så da ga jeg han penger og brukte kreditten hans.

EDIT: Hvis isje det går an å spørre de om hvor delene mine er/hvorfor det tar så lang tid og si at hvilke deler det er og navnet til kompisen min? Men kan bare fornavnet though...

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Kanskje de har sendt delene til han, han har tatt de og pengene dine..

6096127[/snapback]

Selvfølgelig ikke. Vi har kjent hverandre siden vi var småe. Vi e bestekompiser.

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Kan ikke det :blush:  Bestilte nemlig delene gjennom en venn som hadde kreditt på komplett. Han ville nemlig ha cash istedenfor, så da ga jeg han penger og brukte kreditten hans.

6096114[/snapback]

Da får du spørre kompisen din, ikke oss...

Er F*n i meg ordblind, jeg... :(

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Kan ikke det :blush:  Bestilte nemlig delene gjennom en venn som hadde kreditt på komplett. Han ville nemlig ha cash istedenfor, så da ga jeg han penger og brukte kreditten hans.

6096114[/snapback]

Da får spørre kompisen din, ikke oss...

6096147[/snapback]

Hvordan skal han vite bedre enn meg hvorfor det tar lang tid? Og dessuten e han i Oslo atm. (uten internett) så han kan ikke maile og spørre hvorfor de er seine

Lenke til kommentar

6096114[/snapback]

Da får spørre kompisen din, ikke oss...

6096147[/snapback]

Hvordan skal han vite bedre enn meg hvorfor det tar lang tid? Og dessuten e han i Oslo atm. (uten internett) så han kan ikke maile og spørre hvorfor de er seine

6096160[/snapback]

Da får du/kompisen din ringe Komplett da! :roll:

Lenke til kommentar

"han kan ikke maile og spørre hvorfor de er seine"

Kan han kanskje ringe da?

Aldri hørt om at Komplett bruker 2 uker på forsendelser de har inne på lager. :hmm:

Endret av sgc
Lenke til kommentar

Det kan være mange problemer med bestilingen.

Hvis han har kredit hos Norek(komplett) så kan det hende han

har noe utestående og får ikke sendt varer før de gamle er betalt.

Men det er bare gjetting så lenge du ikke kan logge deg på

kontoen og sjekke selv.

Du kan jo få brukernavn og passord hos han og logge deg

på konten han hos komplett og sjekke selv hva som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...