Gå til innhold

Humor: WoW RP på sitt beste.

Anbefalte innlegg

Satt litt her med magen min og tenkte at jeg skulle gjøre spillopplevelsen min litt morsommere ved å rollespille... Folk er tydeligvis ikke like villige til rollespill på en PvP-server...

Dette skjedde... Jeg går i skogen med Orphanen min som jeg har navngitt Peter.. En rogue løper fram og ambusher en stakkars bjørn som leter etter mat..

post-61908-1147541961_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!: lol. Skjønner ikke at folk gidder å spille RP. Tar jo bare en evighet å finne på all den historia/bullshiten. Men, ka veit eg, det er vel kansje gøy om man setter seg inn i det.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
:!: lol. Skjønner ikke at folk gidder å spille RP. Tar jo bare en evighet å finne på all den historia/bullshiten. Men, ka veit eg, det er vel kansje gøy om man setter seg inn i det.

6095989[/snapback]

For meg som er lei all den evige grindinga og jaget etter å være best så er det en god av-veksling, gjør at jeg kan spille spillet enda en stund til :)

Lenke til kommentar

enda et bevis på at de fleste RP folk er geeks =)

Da jeg testet RP pvp en gang kallte jeg meg "snikmorderen" fikk sån 20 messages fra norske folk om at det ikke var lov osv opp til lvl 8 + at folk skrev i general: "ohh am alive, i need to find my master" osv det var nok for meg =)

Lenke til kommentar
Elsker å irritere igrunn, har begynt å ganke lowlevels, og har ingen planer om å slutte!

6098408[/snapback]

Og du ganker lowleves fordi...? -.-

Ganking må være den mest meningsløse aktiviteten i hele WoW. Man kan whine så mye man vil om at "Lawl nubs, it's a PvP-servar, L2P!!111oneone". Det å slakte hjelpeløse lowbies kan vel neppe kalles PvP... Ganking av lowbies er noe av det dummeste, feigeste og mest latterligste jeg vet om. Nøyaktig HVA er det som er så utrolig morsomt med å drepe hjelpeløse lowbies? :nei:

Lenke til kommentar
enda et bevis på at de fleste RP folk er geeks =)

Da jeg testet RP pvp en gang kallte jeg meg "snikmorderen" fikk sån 20 messages fra norske folk om at det ikke var lov osv opp til lvl 8 + at folk skrev i general: "ohh am alive, i need to find my master" osv det var nok for meg =)

6098382[/snapback]

Du er jo akkurat den sorten person ingen liker på RP-servere. Så fint at du holdt deg unna.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Elsker å irritere igrunn, har begynt å ganke lowlevels, og har ingen planer om å slutte!

6098408[/snapback]

Og du ganker lowleves fordi...? -.-

Ganking må være den mest meningsløse aktiviteten i hele WoW. Man kan whine så mye man vil om at "Lawl nubs, it's a PvP-servar, L2P!!111oneone". Det å slakte hjelpeløse lowbies kan vel neppe kalles PvP... Ganking av lowbies er noe av det dummeste, feigeste og mest latterligste jeg vet om. Nøyaktig HVA er det som er så utrolig morsomt med å drepe hjelpeløse lowbies? :nei:

6098550[/snapback]

Kunne ikkje sagt det beidre sjølv! Visst man berre skal gå rundt og ganke heile tida kan man heller finne på noke beidre å bruke tida si på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...