Gå til innhold

Telelinse max 3000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes også du i denne sammenhengen bør styre unna superzoomene, men hvis du først tenker "originaloptikk", så ville jeg sett nøye på denne:70-300 4-5.6 USM IS. Det koster noe mer, men har overraska testere positivt, og bildestabilisering kan være ekstremt nyttig på lange brennvidder og lyssvak optikk.

Lenke til kommentar

Jeg synes også du i denne sammenhengen bør styre unna superzoomene, men hvis du først tenker "originaloptikk", så ville jeg sett nøye på denne:70-300 4-5.6 USM IS. Det koster noe mer, men har overraska testere positivt, og bildestabilisering kan være ekstremt nyttig på lange brennvidder og lyssvak optikk.

6148325[/snapback]

kansje jeg skal skaffe litt mer penger å kjøpe det der :love: er det et stort minus at den ikke har USM ? jeg trenger san sett ikke så rask fokusering på en Tele zoom.

Lenke til kommentar
kansje jeg skal skaffe litt mer penger å kjøpe det der  :love:  er det et stort  minus at den ikke har USM ? jeg trenger san sett ikke så rask fokusering på en Tele zoom.

6149911[/snapback]

Begge de aktuelle Canon-objektivene har USM, det kan nok være en stor fordel f.eks i reportasje- eller dyresammenheng. Men jeg er litt usikker på om objektivene generelt egner seg så kjempebra til sånt- Sigmaen vi snakka om gjør det jo ikke, men en kan få helt anstendige resultater likevel ;). Det jeg mest tenker på, er at skal du ta skrittet opp fra Sigmas "folkezoom", så synes jeg du like godt kan gå for noe som på alle måter er klart bedre - og det er iallfal IS-objektivet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...