Xantix Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei, noen som har en mulig forklaring på hvorfor min usb kabel, forlenger oppfører seg litt merkelig. Saken er den at jeg kjøpte en usb forlenger kabel for ca 1 år siden. Den har jeg brukt sammen med en kombinert retningsstyrt antenne/trådløst nettverkskort. Det har fungert glimrende, men siste 3 mnd har jeg brukt kabelen sammen med skriveren min. Da jeg nå skulle brukere kabelen sammen med den retningsstyrte antenna så finnes ikke pc'en antenna når jeg bruker usb forlegeren. Prøvde da å koble andre enheter til forlegeren og det fungerte utmerket og windows fant da disse enhetene med en gang....... forstår bare ikke hva som gjør at kabelen ikke lenger fungerer med antenna når den har gjort det før og tydeligvis ikke er ødelagt da den fungerer med andre enheter...... X. Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Prøv og koble usb forlengeren til en annen usb port på pc'n det funket hvertfall for meg.. hadde samme problemet med mitt webcam Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Min pc har 4 usb porter og har prøvd den på alle 4. Det rare er at den funker med webcam, minnepenn, usb disk etc etc som jeg har prøvd den med. Med antenna funker den ikke, det vil si, windows sier pling når jeg plugger den til men den dukker ikke opp. Prøvde så med en ny forlenger som jeg kjøpte for noen dager siden da det er er greit å ha og da fant windows antenna med en gang......... Kjøpte meg to slike forlengere så det er ikke noe problem, vil bare forstå hva som kan være grunnen til slikt. Når vi først snakker om usb så opplever jeg også at noen enheter ikke funker på en usb port men funker på en annen (mens enhet 2 fint funker på den usb porten), slår jeg av og på pc'en så funker den plutselig på den første porten likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå