O.J Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Razhel - the art of beatboxing Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue Nas - The Message Jack Johnson - Traffic In the Skye Red Hot Chili Peppers - Otherside Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Opeth - The Moore Isis - In Fiction Katatonia - In The White Kyuss - Whitewater Novembre - Jules Tool - 10.000 Days Seigmen - In Limbo Atony and the Johnsons - Hope There's Someone Endret 29. juni 2006 av Alper Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kanskje det ikkje heilt passar inn her, men eg blir så glad kvar gang eg høyrer den engelske fotballsangen "Football's coming home" Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har to stykker på lager Quasimoto - real eyes Jimi Hendrix - Machine Gun (starten er rå, har du ikke hørt denne så løp og kjøp! Eller last ned hvis du er en sånn type) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Kanskje det ikkje heilt passar inn her, men eg blir så glad kvar gang eg høyrer den engelske fotballsangen "Football's coming home" 6403820[/snapback] Er faktisk enig i deg der, men jeg kan også anbefale alt av Five for Fighting (fantastiske tekster). Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 The grits - Ooh Aah den syns jeg er chill =) Lenke til kommentar
araziel Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Morcheeba - The Sea nammelig chill Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Metaphor av In Flames. Det er et metal band, men vill ikke kalle den låten for metal. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Red Hot Chili Peppers - I Could Die For You Red Hot Chili Peppers - Desecration Smile Red Hot Chili Peppers - Wet Sand Red Hot Chili Peppers - Porcelain Foo Fighters - Big Me Foo Fighters - February Stars Foo Fighters - How I Miss You Foo Fighters - Miracle Foo Fighters - Still (GENIAL chill sang) Coldplay - The Scientist Coldplay - In My Place Mew - An Envoy To The Open Fields Mew - Chinaberry Tree Mew - Louise Louisa Minor Majority - Alison Minor Majority - Come Back To Me Minor Majority - Supergirl Fin samling av chill låter. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ser det er veldig mange forslag på rock her.. Ikke et vondt ord om det, men jeg kan ikke akkurat si at RHCP gir den helt store leseroen, da det heller får meg til å hoppe i stolen! Det er selvfølgelig mye flott innen jazz du kan høre på. Dersom du ikke er spesielt orientert innen jazz-verden kan Stan Getz være et fint sted å begynne. Han har laget en del avslappende bossa. Men for å gi et godt svar på post'en din, vil jeg aller mest anbefale Brian Eno. Dette er en av pioneerene innen en stilart man kaller 'ambient', som artister som 'Sigur Ros' har latt seg inspirere av. Plater som 'Apollo' skaper en skikkelig space-aktig atmosfære. Flotte greier å lese til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå