Axes Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Deeds of flesh - Crown of souls Decrepit birth - Condenmed Gorgasm - masticate to dominate Gorgasm - Charrel vaginal effluence Dem som gjelder for nåtiden. Lenke til kommentar
Zeppolina Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Bo Kaspers har mange bra låter som gjør meg glad :!: og avslappet. Kan anbefale albumene Kaos og Vilka tror vi at vi är. 6172233[/snapback] Bo Kaspers med Amerika er en herlig chille sang. 6175210[/snapback] Ja, Amerika er en virkelig fin chille sang Bo Kaspers har i det hele tatt mange fine sanger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Utolig fine sanger og "chille" til. 1. Macy Gray - I try. 2. Coldplay - Clocks. 3. Oasis - Wonderwall. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Final Fantasy X - Prelude Final Fantasy X - Auron's Theme Final Fantasy X - To Zanarkand Final Fantasy X - The Men Who Live for Blitz (ikke så veldig chilly, men fin) Final Fantasy X-II - Kilika Kingdom Hearts II - Isn't It Lovely Enkelte musikker fra spill syns eg er veldig "chilly". Får opp kjekke minner Edit: la til flere sanger Endret 25. mai 2006 av MacGyver007 Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Røyksopp - What else is there Ralph Myerz & the Jack Herren Band - Nikita Lisa Ekdahl - Vem vet Cornelis Vreeswijk - Deidres Samba Bob Dylan - Tangled up in blue Gorillaz - Feel Good inc Beatles - Blackbird Det er mye mere.. All musikk av disse artistene er chill. Dette er bare noen eksempler. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Radiohead med: Like Spinning Plates Pyramid Song Creep Everything Right in its Place Motion Picture Soundtrack Ulver med: Brødre rev. Speak Dead Speaker Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) hvis du vil ha ordentlig chillout så anbefaler jeg : Enya - May It Be Enya - Now We Are Free Lord Of The Rings Aragorn Theme (JÆVLIG deilig chillout anbefales på det sterkeste) Dj Tiesto - Beautiful Things Dj Tiesto - Walking on Clouds Endret 26. mai 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det morsomste er at ingen av de artistene der karakteriseres som "ordentlig chillout" som du kaller det. Musikken er kanskje chill, men det er ikke chillout. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hehehe jeg syns de er utrolig chille sanger Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Vet ikke helt hva som defineres som "chille sanger", men kan ikke si annet enn at jeg chiller når jeg hører f.eks. Mudvayne - Happy In Flames - Take This Life Papa Roach - Be Free Pennywise - Fuck Authority Pulse Ultra - Build Your Cages Rufio - Above Me Soilwork - Stabbing The Drama Slipknot - Duality Static-X - The Only Knippe sanger som funker å chille til. Skulle gjerne nevnt flere, men da ryker helgen. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Silverstein - November Silverstein - Bleeds No More edit: kan vel diskuteres hvor "chill" de er. Endret 26. mai 2006 av O.J Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Alt av Red Hot Chilli Peppers er egentlig sanger man kan ligge og chille til! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Sigur Ros - Takk hele skiva er vel egentlig bra chille musikk. det meste andre av dem og vil jeg tro. har kun hørt Takk. mye klassisk musikk som er chill. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det meste fra Deah cab for cutie Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dizzy Mizz Lizzy - Silverflame Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kyuss - 50 million year trip Boris - Electric Stoner<3 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 det meste med jack jhonsen 6214266[/snapback] helt enig! jack johnson er skikkelig chill å høre på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå