Kakofoni Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Radiohead - Lucky, Fake Plastic Trees, High and Dry og Bullet Proof... I Wish I Was. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Silence Teaches You How To Sing er vel strengt tatt bare en låt, men. Ja, jeg har hørt dem. 6128149[/snapback] Hm, jeg mente "Silencing the Singing" Beklager Lenke til kommentar
Josten Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Santana - Curacion Jan Garbarek - Molde Canticle pt. 1 Utrolig fin og rolig sang, som jeg er overbevist om at selv personer som ikke liker jazz noe særlig i utgangspunktet, kan like. Endret 19. mai 2006 av Josten Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Ulver - Blinded By Blood Arcturus - Reflection A Perfect Circle - Orestes Tool - Disposetion Tool - Reflection The Mars Volta - Miranda That Ghost Just Isn´t Holy Anymore: Vade Mecum Opeth - Benighted EDIT: glømte Massive Attack - Teardrop Endret 19. mai 2006 av Alper Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 The Mars Volta - Miranda That Ghost Just Isn´t Holy Anymore: Vade Mecum 6135403[/snapback] Det er én ting jeg tror du har misforstått med albumet Frances the Mute. Denne sangen er forresten konge og to tomler opp for det, men jeg tror du tenker på hele sangen Miranda That Ghost Just Isn't Holy Anymore. Slik er tracklista på Frances the Mute: 1. Cygnus... Vismund Cygnus - Sarcophagi - Umbilical Syllables - Fascilis Desceneus Averni - Con Safo 2. The Widow 3. L'via L'viaquez 4. Miranda That Ghost Just Isn't Holy Anymore - Vade Mecum - Pour Another Icepick - Pisacis (Phra-Men-Ma) - Con Safo 5. Cassandra Gemini Pt. I 6. Cassandra Gemini Pt. II 7. Cassandra Gemini Pt. III 8. Cassandra Gemini Pt. IV 9. Cassandra Gemini Pt. V 10. Cassandra Gemini Pt. VI 11. Cassandra Gemini Pt. VII 12. Cassandra Gemini Pt. VIII Hilsen Mr. Crowley, kverulant. For å være On-T nevner jeg Gary Moore - Johnny Boy og Dire Straits - Sultans of Swing, Telegraph Road og Love over Gold. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Mye bra fra Red Hot Chili Peppers. De rolige sangene passer glimrende til "Chilling". Orker ikke å ramse opp, men de finnes på alle cdene fra Blood, Sugar, Sex, Magic og til i dag. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Den ultimate chillesangen er Radiohead med Karma Police Lenke til kommentar
NooN Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Counting Crows med Mr. Jones.. live versjon og Coldplay med Talk Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 The Mars Volta - Miranda That Ghost Just Isn´t Holy Anymore: Vade Mecum 6135403[/snapback] Det er én ting jeg tror du har misforstått med albumet Frances the Mute. Denne sangen er forresten konge og to tomler opp for det, men jeg tror du tenker på hele sangen Miranda That Ghost Just Isn't Holy Anymore. jeg vet det og nei jeg mener kun Vade Mecum Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Yr - Unnison (Fantastisk Piano/stemnings musikk) Ulver - Kveldssanger (albumet) Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 David Gray Damien Rice Jose Gonzales Tom Mcrae William Hope(indianermusikk) !!Midnight Choir!! Tror det holder.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Beste slappe-av sangen ever må jo være den rare "finske" sangen i Humor delen av forumet. http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf Kos deg, den kan høres på i flere timer i strekk. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Beste slappe-av sangen ever må jo være den rare "finske" sangen i Humor delen av forumet. http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf Kos deg, den kan høres på i flere timer i strekk. 6144243[/snapback] Satt faktisk å så på den 15 min her om dagen I og med at dette er anime, regner jeg med at det er japansk det snakkes, hvis det overhodet blir sagt noe fornuftig. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Oioioi, vanskelig spørsmål Dire Straits - Brothers In Arms Eagles - Hotel California Pink Floyd - Comfortably Numb Pink Floyd - Wish You Were Here Pink Floyd - High Hopes Steve Vai - Tender Surrender Red Hot Chili Peppers - Dosed Audioslave - Heaven's Dead Og sist, men ikke minst; Dream Theater - Eve Endret 21. mai 2006 av Seian Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nesten alle låter som heter "Piano" eller har det i navnet må vel være chille? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 ATB - Obsession Mark Knopfler - Sailing to Philadelpiha Coldplay - Talk RHCP - Californication DJ Tiesto - Close to you Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Audioslave - I am the highway. Endret 21. mai 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Må bare legge til: Imogen Heap - Speeding Cars Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Heile Damnation-albumet til Opeth, samt låta A fair Judgement frå Deliverance. Deilig, rolig musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå