Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen er treig og usb virker ikke...

Anbefalte innlegg

Har nettopp reinstallert hele windows på pcen, men etterpå har den vert utrolig treig og klikker av og til hvis jeg gjør for mye på en gang. har aldri vært sånn før:S

Jeg skulle koble til digitalcamera, webcamer og minidiscen, men ingen av usb-ene virker heller ikke.....

noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp reinstallert hele windows på pcen, men etterpå har den vert utrolig treig og klikker av og til hvis jeg gjør for mye på en gang. har aldri vært sånn før:S

Jeg skulle koble til digitalcamera, webcamer og minidiscen, men ingen av usb-ene virker heller ikke.....

noen som har peiling?

6095629[/snapback]

Har de installert driverne til brikkesettet på hovedkortet ?

Ganske vesentlig for å få slike ting til å kjøre skikkelig.....

PS! De driverne pleier å følge med på en CD-rom

_nifty_

Lenke til kommentar

har innstallert alle drivere som var med hovedkortet, men allikevel så funker de ikke. pcen har vært helt mongo etter jeg reinstallerte windows, klikker og er utrolig treig, hvis jeg gjøær for mye på en gang så klikker den.....

Lenke til kommentar

har faktsik ennå ikkje installert zone alarm, ska gjøre det, men orker ikke no, for hvis jeg går inn på mine dokumenter, og dobbeltklikkerp å min musikk, så reagerer den ikke, så tar det lang tid før den åpner min musikk, også tar det ennå lengre tid før før jeg kan gjøre noe. kalrer å bruke andre programmer samtidig mens jeg venter på den, men av og til så går det ike, da går alt i stå

Lenke til kommentar

pcen har blitt raskere med dagene, men det store problemet er at når ting har blitt ferdi lastet ned fra bearshare, så flytter filene seg fra incomplete files til my downloads, og det bruker de jo nesten 10 min på å gjøre. laste ned sangen tar jo et min, men den flyttingen tar jo så sinnsykt lang tid.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...