olemoda Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har nettopp reinstallert hele windows på pcen, men etterpå har den vert utrolig treig og klikker av og til hvis jeg gjør for mye på en gang. har aldri vært sånn før:S Jeg skulle koble til digitalcamera, webcamer og minidiscen, men ingen av usb-ene virker heller ikke..... noen som har peiling? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har nettopp reinstallert hele windows på pcen, men etterpå har den vert utrolig treig og klikker av og til hvis jeg gjør for mye på en gang. har aldri vært sånn før:SJeg skulle koble til digitalcamera, webcamer og minidiscen, men ingen av usb-ene virker heller ikke..... noen som har peiling? 6095629[/snapback] Har de installert driverne til brikkesettet på hovedkortet ? Ganske vesentlig for å få slike ting til å kjøre skikkelig..... PS! De driverne pleier å følge med på en CD-rom _nifty_ Lenke til kommentar
olemoda Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 har innstallert alle drivere som var med hovedkortet, men allikevel så funker de ikke. pcen har vært helt mongo etter jeg reinstallerte windows, klikker og er utrolig treig, hvis jeg gjøær for mye på en gang så klikker den..... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei og velkommen til forumet! Last ned nye drivere til brikkesettet. Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
olemoda Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) sikkerhets programvare? hva mener du?= tenker du på antivirus og brannmur og sånt elelr? Endret 14. mai 2006 av olemoda Lenke til kommentar
dopus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 enkelte ganger har jeg sett og opplved at Zonealarm bruker alle nesten alle maskinresursene på maskinen. Da nytter det ikke å gjøre noen ting. men en reinstall av Zonealarm gjorde susen. Lenke til kommentar
olemoda Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 har faktsik ennå ikkje installert zone alarm, ska gjøre det, men orker ikke no, for hvis jeg går inn på mine dokumenter, og dobbeltklikkerp å min musikk, så reagerer den ikke, så tar det lang tid før den åpner min musikk, også tar det ennå lengre tid før før jeg kan gjøre noe. kalrer å bruke andre programmer samtidig mens jeg venter på den, men av og til så går det ike, da går alt i stå Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Innstallert alle driverer? ikkje bare til hovudkortet, men også til skjermkort osv. Lenke til kommentar
olemoda Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 ja ohovedkort, skjermkort, lydkort Lenke til kommentar
olemoda Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 pcen har blitt raskere med dagene, men det store problemet er at når ting har blitt ferdi lastet ned fra bearshare, så flytter filene seg fra incomplete files til my downloads, og det bruker de jo nesten 10 min på å gjøre. laste ned sangen tar jo et min, men den flyttingen tar jo så sinnsykt lang tid..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå