hvinje Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har et chieftec kabbis. Jeg har drevet å moddet litt, men jeg har ca 15 cm ledig i toppen av kabinettet. Noen som har noen ide om hva jeg skal gjøre der sorry, dårlige bilder (webcam) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kjøp et LCD display å sett inn f.eks..! Eller viftestyring? BTW så burde den posten vært postet under "Case-mods". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Gjør deg selv en tjeneste og fjern de blå LED-lysene. Det ser bare jalla ut. Litt rydding hadde heller ikke gjort skade. I toppen der det er ledig plass kan du lage en brusdispenser (en ting du tapper brus av). Perfekt for LAN-parties! EDIT: Velkommen til forumet! Endret 13. mai 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hva har du moddet btw? Kjøp LCD-display, viftestyring, no fancyfancy greier som passer kassa, ellers var jo forslaget til Pentium 4 helt storslått Kaffetrakter? Velkommen ja! Øyvind Lenke til kommentar
hvinje Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Takk for velkomsten og tipsene Det med brus skal jeg tenke litt på, hørtes jo veldig kult ut da Er det noen flere ideer? Endret 14. mai 2006 av hvinje Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Du kunne jo laget noe alla en skuff som du kan ha ting i når du skal på LAN o.s.v... Endret 15. mai 2006 av Kevin S Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Du kan jo montere en ekstra PSU hvis du har bruk for det, eller laget et toppvindu elns. Eller vannkjøling Lenke til kommentar
hvinje Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Tror jeg monterer en PSU. Topp vindu høres fett ut, men da må jeg ta ut alle delene får å ta på hull, men det skal da gå fort Skal ha 3 vifter i vinduet. Så jeg skal laste opp bilder når jeg er ferdig Bra tips Klikka_Bzerk Endret 18. mai 2006 av hvinje Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Tror jeg monterer en PSU. Topp vindu høres fett ut, men da må jeg ta ut alle delene får å ta på hull, men det skal da gå fort Skal ha 3 vifter i vinduet. Så jeg skal laste opp bilder når jeg er ferdig Bra tips Klikka_Bzerk 6125554[/snapback] Neida, du fjærner bare toppnaglene så får du løs hele toppen Lenke til kommentar
hvinje Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 jeg kan ikke borre ut naglene når hovedkort og lignende er i pcèn Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jeg kan ikke borre ut naglene når hovedkort og lignende er i pcèn 6132471[/snapback] Åjoda, fordi du borer jo ikke helt igjenom naglene. Bare hodet på de som går av. Men det er jo best å demontere for sikkerhetens skyld Sånn ble nå foresten mitt toppvindu Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Gjør deg selv en tjeneste og fjern de blå LED-lysene. Det ser bare jalla ut. Litt rydding hadde heller ikke gjort skade. I toppen der det er ledig plass kan du lage en brusdispenser (en ting du tapper brus av). Perfekt for LAN-parties! EDIT: Velkommen til forumet! 6096122[/snapback] ^^ Stemmer for det! Men, det er et stort men. Da er du NØDT til å bruke peltier eller noe lignende for å kjøle ned brusen. Ingen vil vel ha oppvarmet brus? EDIT: Det kunne for øvrig vært tøft til vannkjøling og Endret 19. mai 2006 av sablabra Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bare lage en hylle der? kjekt å ha hvis du skal sette fra deg en brus boks eller noe...Nei jeg vet ikke jeg Lenke til kommentar
hvinje Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Nice Endret 20. mai 2006 av hvinje Lenke til kommentar
hvinje Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 slik tror jeg d blir Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Du må jo få fiksa det hullet på PSU plata...Lag en ny en som meg? Så er det tett der også kan du ha toppvindu i sammen slengen;) Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det ser bra ut det der! En ting jeg ville gjort var å kvitte meg med de skranglete 3,5" boksene. Drill ut naglene og du har plass til stor radiator og vifter til vannkjøling. Plasser eventuelle hder i slke som dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBHDS1&mcat=c95 oppe i 5,25" plassene. Videre så ville jeg ha lakket litt inni om jeg først skulle demontere alt likevel... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 I toppen der det er ledig plass kan du lage en brusdispenser (en ting du tapper brus av). Perfekt for LAN-parties! finnes det altså. Jeg har en drive med koppholder og "lighter" (slik sigarettenner som er i bil) men aldri hørt om dette... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 I toppen der det er ledig plass kan du lage en brusdispenser (en ting du tapper brus av). Perfekt for LAN-parties! finnes det altså. Jeg har en drive med koppholder og "lighter" (slik sigarettenner som er i bil) men aldri hørt om dette... 6194261[/snapback] Tja, det er vel ingen grenser for hva du kan lage! Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det ser bra ut det der! En ting jeg ville gjort var å kvitte meg med de skranglete 3,5" boksene. Drill ut naglene og du har plass til stor radiator og vifter til vannkjøling. Plasser eventuelle hder i slke som dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBHDS1&mcat=c95 oppe i 5,25" plassene. Videre så ville jeg ha lakket litt inni om jeg først skulle demontere alt likevel... 6194126[/snapback] Det er AKKURAT sånn jeg har gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå