Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Gjør deg selv en tjeneste og fjern de blå LED-lysene. Det ser bare jalla ut. Litt rydding hadde heller ikke gjort skade.

I toppen der det er ledig plass kan du lage en brusdispenser (en ting du tapper brus av). Perfekt for LAN-parties!

EDIT: Velkommen til forumet! :thumbup:

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Tror jeg monterer en PSU. Topp vindu høres fett ut, men da må jeg ta ut alle delene får å ta på hull, men det skal da gå fort :)

Skal ha 3 vifter i vinduet. Så jeg skal laste opp bilder når jeg er ferdig :tease:

Bra tips Klikka_Bzerk :thumbup:

Endret av hvinje
Lenke til kommentar
Tror jeg monterer en PSU. Topp vindu høres fett ut, men da må jeg ta ut alle delene får å ta på hull, men det skal da gå fort :)

Skal ha 3 vifter i vinduet. Så jeg skal laste opp bilder når jeg er ferdig :tease:

Bra tips Klikka_Bzerk :thumbup:

6125554[/snapback]

Neida, du fjærner bare toppnaglene så får du løs hele toppen :D

Lenke til kommentar
jeg kan ikke borre ut naglene når hovedkort og lignende er i pcèn :thumbdown:

6132471[/snapback]

Åjoda, fordi du borer jo ikke helt igjenom naglene. Bare hodet på de som går av. Men det er jo best å demontere for sikkerhetens skyld ;)

klikkabzerktoppvindugrill5fy.jpg

Sånn ble nå foresten mitt toppvindu ;)

Lenke til kommentar
Gjør deg selv en tjeneste og fjern de blå LED-lysene. Det ser bare jalla ut. Litt rydding hadde heller ikke gjort skade.

I toppen der det er ledig plass kan du lage en brusdispenser (en ting du tapper brus av). Perfekt for LAN-parties!

EDIT: Velkommen til forumet!  :thumbup:

6096122[/snapback]

^^ Stemmer for det! :wee:

Men, det er et stort men. Da er du NØDT til å bruke peltier eller noe lignende for å kjøle ned brusen. Ingen vil vel ha oppvarmet brus? :sick:

EDIT: Det kunne for øvrig vært tøft til vannkjøling og :p

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

finnes det altså. Jeg har en drive med koppholder og "lighter" (slik sigarettenner som er i bil) men aldri hørt om dette...

6194261[/snapback]

Tja, det er vel ingen grenser for hva du kan lage! :)

Lenke til kommentar
Det ser bra ut det der!  :thumbup:

En ting jeg ville gjort var å kvitte meg med de skranglete 3,5" boksene. Drill ut naglene og du har plass til stor radiator og vifter til vannkjøling. Plasser eventuelle hder i slke som dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBHDS1&mcat=c95 oppe i 5,25" plassene.

Videre så ville jeg ha lakket litt inni om jeg først skulle demontere alt likevel...  :p

6194126[/snapback]

Det er AKKURAT sånn jeg har gjort :D

IMG_2156.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...