applemania Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jeg er nesten sikker på at jeg kommer opp i dette til eksamen, og lurer derfor på om det er noen på dette forumet som er fra Oslo og ligger på 6 i faget som er villige til å gi meg 4 privattimer fordelt på de to dagene før eksamen for 250 kroner i timen? Jeg prøver å poste dette tidlig, slik at jeg kan få et svar i god tid. Pris kan diskuteres, er bare et forslag. Endret 13. mai 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hør med JoachimR! 6095406[/snapback] Han er mye yngre enn meg, og har sikkert samfunnsøkonomi I hvis han har valgt det som fag. Dette er VK2-pensum. Endret 13. mai 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hør med JoachimR! 6095406[/snapback] Han er mye yngre enn meg, og har sikkert samfunnsøkonomi I hvis han har valgt det som fag. Dette er VK2-pensum. 6095412[/snapback] Han tok samf.øk. som privatist og fikk 6. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Men vi skryter ikke... Tror jeg takker nei, eventuelt velger å ikke tilby mine tjenester jeg, AnAnAs. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Han tok samf.øk. som privatist og fikk 6. 6095442[/snapback] Oi, det var jeg ikke klar over. Tusen takk for tipset. JoachimR: Det respekterer jeg selvfølgelig. Sterkt av deg å klare sekseren, gratulerer. Endret 13. mai 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Takk. Lykke til - hvis du kommer opp da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Er det forresten skriftlig eller muntlig du vet du kommer opp? Du kan vel trekkes til begge, i utgangspunktet? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Er det forresten skriftlig eller muntlig du vet du kommer opp? Du kan vel trekkes til begge, i utgangspunktet? 6095634[/snapback] Riktig. Vil helst komme opp skriftlig hvis jeg skal opp i faget, da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vil tro det er enklere muntlig, men. Tok den skriftlig jeg(hadde jo ikke noe valg) og det gikk nå det også. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Er det ingen som vil gi AnAnAs litt undervisning? Her bumper jeg på vegne av henne. :O Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg bor ikke i Oslo, men kan sikkert prøve å hjelpe deg via forumet dersom du har konkrete problemstillingen du ikke finner ut av i boken (gratis selvfølgelig). Har samfunnsøkonomi på masternivå og kan sikkert forklare en del ting, også utenfor pensumet på vgs. Lykke til! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg bor ikke i Oslo, men kan sikkert prøve å hjelpe deg via forumet dersom du har konkrete problemstillingen du ikke finner ut av i boken (gratis selvfølgelig). Har samfunnsøkonomi på masternivå og kan sikkert forklare en del ting, også utenfor pensumet på vgs. Lykke til! 6144388[/snapback] Det hadde vært supert. Tar kontakt via PM hvis jeg kommer opp i faget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå