Bthegreat Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 HEi, jeg har lurt lengfe nå på hvilken av disse jeg burde velge, hvis man ser bortifra design , er det noen av dem som er bedre?og materialene i 6233 er de billige? Mvh. Eivind Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 I følge amobils preview av 6233 skryter de av kvaliteten. http://www.amobil.no/tester/sniktitt/en_sn..._paa_6233/24874 Mens telefonen på produsentens egne bilder kan se ut som nok et medlem av Nokias lavprisportefølje, kommer 6233 i realiteten ikledd hard, glanset plastikk som gir en kvalitetsfølelse i samme klasse som vi bruker å oppleve på Samsungs modeller. Samsung er kjent som den produsenten med best byggkvalitet Dette lover bra Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 takk for svar, men har kommet fram til at EF81 blir min kjære !! Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 må si du har gjort ett godt valg ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå