Snoop Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hei, et Newbie spørsmål! Jeg har 30.82 driveren, hvilken detonator burde jeg bruke da? eller er detonator og drivere det samme? Jeg må ha til WIN ME og ingen Beta! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 30.82 er den nyeste detonator driveren, ja. detonator er en driver-serie (eller.no) fra nvidia. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Nvidia Detonator er DEN absolutt beste driveren/programvaren til GeForce kort.. 30.82 er den nyeste WHQL sertifiserte driveren (som i prinsippet betyr at den bør være god og stabil) Så har du nye nyere versjoner som 40 serien som er i beta testing og dermed ikke alltid fungerer helt knirkefritt. Nyeste den serien er 40.71 tror jeg. Når man er litt nybegynner med Detonator drivere så ville jeg sterkt anbefale deg å holde deg til 30.82.. De virker like bra synes jeg, det var bare litt ekstra gadgets til 40.71.. Kjører selv 30.82, etter litt problemer med 40'ene Håper det hjalp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå