Shruggie Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har tenkt å kjøpe ny laptop, og siden jeg ikke har så mye penger, og likevel skal ha engelsk tastatur (programmering), hadde det vært veldig greit å kjøpe PCen fra eBay. Ny, selvsagt. Man kan spare opptil 30-40% på norsk nypris, men problemet er toll og moms. Jeg er klar over at man kan skrive gave på fortollingslappen, og en verdi på under 200,-, men noe sier meg at en pakke på 4-5kg _mistenkelig_ formet som en laptop vil bli undersøkt nærmere. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
sgc Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Mitt tips: Få avsender til å skrive "Gift". Har funket for meg hittil. Tror ikke det er så mange andre muligheter for å unnslippe avgiftene. Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Mitt tips: Få avsender til å skrive "Gift". Har funket for meg hittil. Tror ikke det er så mange andre muligheter for å unnslippe avgiftene. 6095334[/snapback] Få avsender til å merke som defekt å reserve del maskin..verdi 200.- funket for meg iallefall Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Få avsender til å merke som defekt å reserve del maskin..verdi 200.- funket for meg iallefall 6095481[/snapback] Den er ikke dum... Kanskje tilogmed sende batteriet i egen eske så de ikke får testet. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Interessant forslag det der... Skal prøve det neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå