PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Må bare skryte litt av Fotovideo.no - en liten nett"sjappe" vi i utgangspunktet var veldig skeptisk til å benytte, da vi ikke kjente til den. Bestilte et kamera, et minnekort og en bæreveske til min søster natt til fredag. Fredag klokken elleve var pakken innlevert på posten, og tror du jammen ikke til og med Posten Norge AS var på vår side - for en gangs skyld - og fikk den frem allerede lørdag. Veldig positiv opplevelse. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ikke dumme de nei, men de er langt ifra en liten sjappe. Lenke til kommentar
Albatross Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har selv fått bra service der, så er ikke spesielt overrasket.. ...og hvis man ser på hva slags objektiver de lagerfører, så skjønner man at de ikke er en "liten sjappe"...:-) Albatross Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Er det ikke Fotovideo.no som eier Digital Impuls? Eller omvendt... Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Foto & Video er absolutt ikke lite nei. Svært populært blant folk som krever litt mer kunnskap enn vanlig Elkjøp-nivå, og også veldig stort produktspekter. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er heller ikke bare en nettsjappe, de har egen butikk over Digital Impuls i Oslo Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg gir meg... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg gir meg... 6117128[/snapback] men du har jo helt rett, det er en topp butikk! Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er heller ikke bare en nettsjappe, de har egen butikk over Digital Impuls i Oslo 6117067[/snapback] Og i Trondheim og Bergen. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er heller ikke bare en nettsjappe, de har egen butikk over Digital Impuls i Oslo 6117067[/snapback] Digital Impuls har vel flytta litt på seg, så no ligg dei vel over gata frå kvarandre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg mener jeg så noe om Digital Impuls på fotovideo.nos site. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg mener jeg så noe om Digital Impuls på fotovideo.nos site. -------------------- Jeg er bedre enn deg, og jeg vet det! Med en slik signatur er det bare å gi seg Var innom butikken i Oslo i desember i fjor. Kjøpte speilrefleks, 2 objektiv, minnekort, uv-filter, bæreveske og solblender. Fikk mange gode tips, og hadde over hodet ikke følelsen av at de prakka på meg noe jeg ikke trengte. Jeg hadde printa ut en liste over ting jeg trodde var nødvendig. Kom ut av butikken med 2000,- "til overs", og kan ikke si jeg savner de tingene de valgte bort fra lista mi. Var også veldig hyggelige folk jeg snakka med inne på butikken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 (Min signatur bærer preg av kraftig posting i kategoriene under off-topic... ) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har ikke fått så veldig bra inntrykk av de enda: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=577217&hl= Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Det så mindre koselig ut, men bestillingen av et vanlig kompakt-kamera (canon), minnekort og veske - alt på lager gikk knirkefritt. Men etter den andre tråden blir jeg jo også rimelig skeptisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå