Rocket Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei jeg er en lykkelig eier av det noe fantastiske spillet Final Fantasy IX til PSone. etter mange timer med intens spilling, så klarte jeg å låne vekk mitt eksemplar av CD1 til mitt klåfingrede søskenebarn, som SELVFØLGELIG klarte å skrape den opp beyond redemption : hadde det vært mulig for meg å evt sende inn denne cd'en til noen, og få tilsendt et nytt eksemplar? i såfall hvem? kan ikke tro at jeg må kjøpe hele spillet nytt?! jeg har jo resten av cd'ene, er bare cd1 som er fubar... takk for svar Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg vil ikke tro at du får det, ettersom det jo faktisk ikke er en produksjonsfeil... Men du kan jo prøve å spørre selgeren, da.. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du har egentlig krav på det PGA du ikke får tatt backup av console spill.. og du har betalt for lisens på det spillet.. ikke for mediet det er lagra på.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei jeg er en lykkelig eier av det noe fantastiske spillet Final Fantasy IX til PSone. etter mange timer med intens spilling, så klarte jeg å låne vekk mitt eksemplar av CD1 til mitt klåfingrede søskenebarn, som SELVFØLGELIG klarte å skrape den opp beyond redemption : hadde det vært mulig for meg å evt sende inn denne cd'en til noen, og få tilsendt et nytt eksemplar? i såfall hvem? kan ikke tro at jeg må kjøpe hele spillet nytt?! jeg har jo resten av cd'ene, er bare cd1 som er fubar... takk for svar 6094922[/snapback] Se om du finner den norske distributøren, og ring dem.. Tror dem skal sende deg ny CD isåfall. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du har egentlig krav på det PGA du ikke får tatt backup av console spill.. og du har betalt for lisens på det spillet.. ikke for mediet det er lagra på.. 6095537[/snapback] sant sant lykke til. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Var noe sånt jeg håpa på ja hvem er den norske importøren\distributøren av disse spillene? Final Fantasy IX takker for svar Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Lånte du bort Final Fantasy IX!? Tror jeg har sett det blitt spørt om hvem som er importøren av det før, husker bare ikke svaret i farta Prøv å søk litt på forumet her Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Strengt tatt så lånte jeg det ikke bort, jeg lånte vekk psONE'n min, og den var inni..når jeg fikk tilbake den så var spillet borte, og dukket opp en stund senere ganske mye mer ripete ^^ skal sjekke. takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå