Mathiasman Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Med tanke på dagens artikkel i Bergens Tidende, der de testet hvilken forhandler man burde selge LPene sine. Lurer jeg på hvor man burde KJØPE LPene. Noen som vet om en bra sjappe? Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Med tanke på dagens artikkel i Bergens Tidende, der de testet hvilken forhandler man burde selge LPene sine. Lurer jeg på hvor man burde KJØPE LPene. Noen som vet om en bra sjappe? 6094918[/snapback] Har vært litt innom en bra sjappe. Tar jeg ikke feil, så er det i Markeveien den ligger (er ganske sikker på at det er navnet på gaten). Kjøpte noen Lp-er over nett, som jeg hentet der. Etter at jeg hadde gjort det, fikk jeg lenge e-mail om nye ting som kom på slag. Kan være lurt å spørre om de har en slik ordning fremdeles. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 apollon har de viktigste utgivelse på vinyl, men de kan også bestille for deg. 0g så har vi www.rekylvinyl.no som du kan dra hjem til for å hente platene i stedet for at de blir sendt i med p0sten. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Liker du elektronisk musikk går du på Bodhi Beats i gaten bak Korskirkealmenningen (altså, vekk fra Vågen). De har ganske masse inne, og om de ikke har det, så skaffer de det meste. Dessuten er det sabla greie folk som jobber der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå