Spliteye Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg jobber jo med en side, men jeg er sluppet opp for ideer! Slik som det ser ut nå,så er den jo ganske kjedelig! Noen forslag til hvordan jeg kan freshe opp litt? uten å fjerne menyen? er litt fornøyd med den Link Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kode kan du ikke, så det gidder jeg ikke kommentere engang. * Sentrert tekst er utrolig vanskelig å lese, må aldri kreve noe av brukeren. * Overskriften mindre enn brødteksten er jo en interesang variant, brukbar er noe helt annet. * Alt for mye luft mellom "header/meny" og overskriften * Disse dottene du har lagt inn(røde med no horn?) ser helt malplasert ut * Kan med god samvittighet øke linje høyden betraktelig, 1.5em er en fin regel. * Hover på meny og linker ellers er også ingen dum idè Positivt: * Bedre enn piczo og freewebs Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jeg kan bedre altså... dette var bare en rask "skrætsj"... Men noen ideer til hvordan man ikke får det til å se så tomt ut liksom? Og disse "hornene" er bare for å skille tekstene... for dere som tenker "hvorfor i Helv**** er de teite tingene der?!" De er fordi jeg prøver å holde ett tema på en måte... har ikke peiling på åssen tema, men liksom at bildene i designet har noe med hverandre å gjøre liksom... Men, som du foreslo, ikke sentrert tekst... det ville jo ikke sett så bra ut... men jeg tenkte å ha ett eller annet på sidene liksom... som teksten kunne være imellom... Men takk for å si din åpne mening, selv om det ikke var så mye positivt Fortsett dere som er her, skriv hva dere tenker om den! Endret 13. mai 2006 av Spliteye Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Midt-sentrert tekst tar seg ikkje godt ut. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Sider er ikke sånn veldig pen. Men du er i hvert fall kjempe god i Photoshop (i forhold til at du går i 8. klasse) og kodingen er ikke alt for ille. Men jeg regner vel med at du har brukt ImagesReady og Dreamweaver. Lær deg html/css og design siden slik at det blir litt mer enn en pen header, hvit tekst og svart bakgrunn. Endret 14. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Og litt rollover på menyen hadde sikkert vore bra. Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Men jeg regner vel med at du har brukt ImagesReady og Dreamweaver.Lær deg html/css og design siden slik at det blir litt mer enn en pen header, hvit tekst og svart bakgrunn. 6099118[/snapback] Photoshop og Dreamweaver Lær deg html/css og design siden slik at det blir litt mer enn en pen header, hvit tekst og svart bakgrunn. 6099118[/snapback] Det er derfor jeg lager denne tråden! slik at jeg kan få ideer! Slik at det ikke bare blir sort/hvitt (grå ) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Men du har ikkje interesse av å høyre på råda vi gir deg? Tekst som er midtstillt, sentrert = "UEah!....". Få den til venstre. Endret 15. mai 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå