Anakin Skywalker Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Trenger en bekreftelse fra noen som kan si med sikkerhet om hovedkortet K7T 266-Pro og AMD XP1600 passer sammen?? Det er nå andre gangen jeg mottar dette hovedkortet og denne prosessoren uten at jeg får det til å fungere enda de på PS WEB sa det skulle passe. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Ikkeno problem.. har samme selv. Lenke til kommentar
Anakin Skywalker Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Og dette er uten oppgradert BIOS?? Lenke til kommentar
mnb Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Har akkurat satt sammen en PC som har disse komponentene. Den virket fra første stund med den biosen som fulgte med. Har etterpå oppgradert denne. Martin Lenke til kommentar
mnb Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Beklager men var litt rask. Jeg har K7T 266-Pro2 RU. Martin Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hvis det er version 1.0 du har så må du oppgradere bios. Dette får du også bekrefta på: http://www.msi.com.tw så lykke til! Lenke til kommentar
Anakin Skywalker Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå