Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 AA= Anti Aliasing som utjevner kanter. En fin liten ting. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 merket god forskjell på en vanlig 32" CRT tv, xbox vs xbox360 GOD forskjell 6150244[/snapback] Ja fordi du fikk liksom alle de ekstra pikslene ja. Reeeekti. 6150639[/snapback] Såklart ikke, dumbass. men hvis du skal ha alt inn med teskje, "bare på en vanlig ikke-hd-tv så vi god forskjell når vi testet med halo2 i en xbox og en xbox 360" Skjønner du nå? 6151918[/snapback] "Halo 2 på 360 ser så mye bedre ut i HD på min ikke HD crt tv.... Wuuhooo" 6154263[/snapback] Du må jo være helt dum. Jeg og en kompis merket god forskjell i grafikk når vi hadde en stk Halo 2 cd i hver box(360 og vanlig), gikk til samme stedet på samme bane, for så å skifte frem og tilbake. Så god forskjell.( arnizzzzz: dette har ingenting med HD å gjøre, har med at du ser AA etter hva jeg har skjønt. Forskjellen er ihvertfall merkbar.) Utelukker derimot ikke at det kan ha noe å gjøre med kablene, men begge var koblet til tven med orginale MS-kabler) 6163613[/snapback] Du og kompisen med hånden til MS langt nede i fetta ja. sweet. ØL-briller / MS-briller er omtrent samme greie. Uuu MS u sex0rz my visiooonn. Det er ikke GOD forskjell. Man merker litt ekstra AA men samtidig så er hele flyten av spillet CRAP på 360. Og noe HD følelse får man så absolutt ikke, som TRÅDEN handlet om. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 du er seriøst fucked up Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det er sannt at Halo2 lider av hakking og andre bugs når det emuleres på 360`en. Eg opplever av og til at objekter "brenner" seg fast i skjermen, slik at de henger med bildet ditt i overgangen til ait anna miljø. Litt irriterende. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Du er ikke sånn.. Helt klar over hva som utgjør forskjeller og sånn, er du? "Det kan være AA elns men sånn kabel er også mulig forskjell men det var microsoft original så da betyr det at xbox360 viser det bedre selv om det ikke er HD. HD er nemlig ikke noe forskjell bare AA. " Vet ikke helt hva AA er, men. 6163654[/snapback] Vet at det ikke har noe med HD å gjøre!!!!!!!!!!!! Men forskjell var det ! Tipper denne ligger i AA hos xbox360. Grunnen til at jeg nevnte kablene er at jeg ikke er sikker på hvordan de var koblet til(enten scart eller kompositt tho) Dere som sier at det ikke er noe forskjell, uten å egentlig ha testet selv, holf kjeft. Se på linken som ble postet før i posten, det er klar forskjell. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Det er sannt at Halo2 lider av hakking og andre bugs når det emuleres på 360`en. Eg opplever av og til at objekter "brenner" seg fast i skjermen, slik at de henger med bildet ditt i overgangen til ait anna miljø. Litt irriterende. 6165468[/snapback] Usj da, var for godt til å være sant at alt skulle bli bra! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Men no er jo ikkje Halo2 det einaste som lider under denne emuleringen heller har eg hørt Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Men no er jo ikkje Halo2 det einaste som lider under denne emuleringen heller har eg hørt 6165555[/snapback] Halo 2 er jo dritbra i forhold til andre spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Eg sier bare det eg har hørt,siden eg bare har Halo2. Skal låne Forza av brodern i helga, se om det kjører så bra som folk sier. Dete hadde vel også slowdowns,men blei fikset visstnok. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Eg sier bare det eg har hørt,siden eg bare har Halo2. Skal låne Forza av brodern i helga, se om det kjører så bra som folk sier. Dete hadde vel også slowdowns,men blei fikset visstnok. 6166057[/snapback] Forza fungerte greit faktisk. Men grafikken ser jo ikke ut. Fikk sjokk når jeg testa det igjen her om dagen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja er det i forhold til nyere titler, eller iforhold til slik det bør se ut på ein vanlig xbox? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja er det i forhold til nyere titler, eller iforhold til slik det bør se ut på ein vanlig xbox? 6166084[/snapback] I forhold til 360-titler ja. Merkelig det der at grafikk som du husket som "dritdeilig", ser helt jævlig ut nå. Jeg har mistanke om en konspirasjon. "auto-crap-graphics after 1 year". Slik kjøper vi flere og flere konsoller. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 enig. hadde vent meg til å spille halo2 på vanlig xbox, så prøvde jeg halo 1 igjen på samme maskin. WOW jeg ble sjokka. Hvis du tenker på 360 spill nå som halo 1, og de som kommer som halo 2, så skjønner man at neste generasjons konsoll er verdt å kjøpe, samma om det er 360 eller ps3. blei litt off-topic, men her er OT: Det er jo klar forskjell har halo 2, xbox og 360. Ser forskjell. Selv om det ikke er så mye, så skal dere ikke komme å si at det ikke er forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå