gamerman Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei Jeg skal ha meg ny mobil Disse er alternativene : Sony Ericsson W550i Samsung SGH-D600E Samsung E730 Motorola - V3i RAZR TELE2 WEBSHOP Jeg har hørt mye bra og mye dårlig på disse forskjellige telefonene. Vil gjerne ha litt tips Kriterer : Overføre bilder til data via BT , Kabel eller lignende 1 megapixel kamera minimum 4 timers telefon prat +++ Helst 2 dager batteri ved liten bruk Takker på forhånd Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Samsung D600 bra telefon... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Har hørt at den ikke kan ha full skjerm bilder , er det et stort problem ? Hva med riper pga lite beskyttelse ved kameraet ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Samsung D600 bra telefon... 6095014[/snapback] Har den bra batteritid , noe alias K750i batterilevetid ? Bruker de også Lion batterier ? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Den har god batteritid hvis du setter ned lysstyrken på displayet. Jeg har den på det laveste og det er mer enn nok forutsatt at du ikke er utendørs på en dag med mye sol. Med unntak av kalenderen er det en veldig god telefon. Ang riper: Jeg har en saftig ripe i displayet, men den kom av ekstrem uforsiktighet da jeg la telefonen i en lomme sammen med nøklene mine. Uten den ene ripen er det ingenting, dvs den takler normal slitasje. Ser du har E730 på lista di. Den synes jeg er forferdelig. Har skrevet litt om den i en annen tråd her. Hvis du sammenlikner den med D600 tror jeg du skjønner hva jeg mener. Lykke til med valget Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Hva med Nokia 6280 ? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Av di telefonene du ramset opp hadde jeg gått for D600, selv om jeg personlig ikke liker den telefonen (har hatt den selv). Det jeg syns er mest irriterende er profilsystemet og kalenderen. Men mange syns dette er en bra telefon, så hadde valgt denne framfor de andre telefonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå