And.rs Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg er med i dag. Kan også når som helst. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Noen som blir med å spille i dag da? Jeg kan spille i når som helst. 6100651[/snapback] Bare legg til navnene til vennelisten deres så popper de opp når du er på live, send invitasjon eller se om det er en session på gang and bob`s your uncle Invitasjonen gjelder ikke en bestemt dag for så vidt, motogp kan spilles alle dager:-) Er det noen med stor bredbånd-linje som kunne tenke seg å hoste innimellom når spillet kommer ut? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg har satt opp et game nå. Så ha dere på live.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 kan demoen spilles online med xbox live silver? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 kan demoen spilles online med xbox live silver? 6101828[/snapback] Kan nok ikke det nei. Silver-medlemskap er bare til å laste ned content fra Marketplace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå