Bossmo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tenkte å kjøpe et Abit KN8-SLI,nForce4 SLI, Socket-939 Er det noe bra? funker mine sata disker på sataII grensesnittet? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tenkte å kjøpe et Abit KN8-SLI,nForce4 SLI, Socket-939Er det noe bra? funker mine sata disker på sataII grensesnittet? 6094457[/snapback] Hei ! Kjøpte samme kortet for ca 14 dager siden, og kan ikke si meg annet enn veldig fornøyd ! Nok av utstyr, bra manual, passivt kjølt, og SLI. Det med sata, sataII kan jeg meg ikke på.. Annbefales sterkt fra min side ! Lykke til med kjøpingen MVH Erlend Lenke til kommentar
Bossmo Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Står bare at det er 4 x SATA II på det.... vet ikke om det betyr at det ikke går an å bruke SATA disker på det... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tenkte å kjøpe et Abit KN8-SLI,nForce4 SLI, Socket-939Er det noe bra? funker mine sata disker på sataII grensesnittet? 6094457[/snapback] Har samme kortet. Sata II vil jeg tro er bakoverkompatibel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå