Knutgrus Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Alle poster blir telt i det totalte antall poster som er postet her på forumet, men Off Topic-kategorien teller ikke på individuelle brukeres postantall. 6113796[/snapback] Jah.... slefølgelig... Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Tror nettavisen.no kommer til å slå hw.no om ikke så lenge. Btw liksom, kvaliteten derimot kan ikke sies å være på høyde med hw.no 6095222[/snapback] Forumet på nettavisen er jo helt håpløst, en mann skriver et innlegg, de neste fem postene er som følger. Jeg var først til å skrive her, jeg var først til å skrive her, jeg er nummer to til å skrive her, pokker ikke først igjen og til slutt jeg er nummer to til å skrive her osv osv osv... (er det noe som heter moderatorer på det forumet?) Da har vi det mye bedre her... Edit: I hvert fall en skrive feil rettet. 6113600[/snapback] Huh? Hvor på veggavisen har du vært? Forumet der er uansett et lite forum enn så lenge. Tviler på at det vil ta igjen dette forumet på en stund ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå