Gå til innhold

6 millioner innlegg passert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vgd.no er Norges største. Drives av Transact AS og er Norges dårligste... Masse ting som kunne ha gjort bedre. Tiden går fremover, og scriptet der føles at det er blitt lagd i 1997, liksom. Dessuten koster det 20 kr i året, mens hw.no og evig mange andre er gratis.

Lenke til kommentar
Jeg har følgt med på telleren over innlegg i forumet en del dager, og den har tydeligvis ikke vært korrekt. I løpet av noen dager endret den seg 200 innlegg osv..

6095245[/snapback]

Jeg tror de pleier å "fake" den like før et rundt tall...

 

Men bra dette her!

6095355[/snapback]

Det forklarer hvorfor den stod stille lenge, og så plutselig ble mange tusen høyere. Det er sikkert mange som vil henge seg opp i dette tallet.
Lenke til kommentar
Jeg har følgt med på telleren over innlegg i forumet en del dager, og den har tydeligvis ikke vært korrekt. I løpet av noen dager endret den seg 200 innlegg osv..

6095245[/snapback]

men det er det vi har ordnet opp i, siden det kommer opp mot 7000 innlegg per dag ble den litt ute av sync. Nå er det rundt 6016700 innlegg i databasen, telleren viser noen hundre færre siden det er poster som ikke er godkjent/skjulte etc.

 

Grunnet caching har telleren vært forsinket, det skal vi få endret litt på slik at ikke den henger såpass etter.

Lenke til kommentar

Dette er veldig fascinerende med innlegg nummer 6000000000 men:

Tid for anti-post-counter mannen å komme inn! ninja!

Skal vi ha et når 70000000 kommer?

 

Men det å ha en teller ved siden av posten til folk, og å ha en fokus på post count, som f.eks denne "artikkelen" her, bidrar ikke det til mer SMS språk? Jeg synes det er nok av innlegg som ikke er serlig gjennomtenkte og da tar det så lang tid å finne informasjonen som er brukbar.

 

Jeg mener alle disse postene lagres i en MySQL database som bare vokser og vokser? Jeg må stadig rulle gjennom innlegg på innlegg som egentlig ikke trengte å være der. Dtte er et hardware forum og ikke en AOL chat...

 

http://jooh.no/forums.html ninja!

 

 

I mitt syn så er stor antall innlegg = skriver korte og lite gjennomtenkte innlegg og "bor" på _ett_ forum og får bare samme informasjon om og om igjen. nei kom dere vekk :!:

Endret av Gambler FEX online
Lenke til kommentar
T-skjorte!? Wow...

6096138[/snapback]

 

Hvis det hadde vært noe dyrt ville kanskje forumet bli litt floodet av brukere som prøver å nå 700000000? Hva er det som er så bra med å klare å treffe post nr. 60000000000? jeg mener det er ikke som man har fulgt en gammel dame over veien liksom...

 

PS eksemel på sms-språk uten å poengtere noe mer, hadde du tenkt litt lengre så hadde du kanskje postet noe annet! haha bevis ninja!

Lenke til kommentar
Dette er veldig fascinerende med innlegg nummer 6000000000 men:

Tid for anti-post-counter mannen å komme inn! ninja!

Skal vi ha et når 70000000 kommer?

6096269[/snapback]

Hvor mange nuller skal du ha, egentlig? 1 mill. = 6 nuller!

 

Men det å ha en teller ved siden av posten til folk, og å ha en fokus på post count, som f.eks denne "artikkelen" her, bidrar ikke det til mer SMS språk? Jeg synes det er nok av innlegg som ikke er serlig gjennomtenkte og da tar det så lang tid å finne informasjonen som er brukbar.

6096269[/snapback]

Hvorfor skulle det bidra til mer SMS-språk? Folk endrer vel ikke skrivestil selv om de prøver å oppnå flere innlegg?

 

Jeg mener alle disse postene lagres i en MySQL database som bare vokser og vokser? Jeg må stadig rulle gjennom innlegg på innlegg som egentlig ikke trengte å være der. Dtte er et hardware forum og ikke en AOL chat...

 

http://jooh.no/forums.html ninja!

6096269[/snapback]

Innlegg som ikke burde være der, blir fjernet av moderatorer. Så lenge man holder seg til emnet, er det vel greit.

 

Hva er det forresten med deg og "ninja"?

Lenke til kommentar
http://jooh.no/forums.html ninja!

I mitt syn så er stor antall innlegg  = skriver korte og lite gjennomtenkte innlegg og "bor" på _ett_ forum og får bare samme informasjon om og om igjen. nei kom dere vekk  :!:

6096269[/snapback]

Det kan nok være det i mange andre forum.

Men på dette forumet (med unntak av OT-baren) syns jeg de fleste skjønner at de ikke skal poste ting som folk ikke har noen interesse av å høre.

De aller fleste postene er på over 2 linjer og skriver noe fornuftig noe som ikke er tilfellet i så mange andre forum.

 

En del av æren for tror jeg moderatorene, administratorens og forumstyret skal ha siden de fører en ganske stram linje. Det er ikke alle forum som har så omfattende retningslinjer og bruker så mye tid på å få alle til å overholde reglene og informere folk om dem. Jeg tror det ikke er mange som har brukt forumet i lengre tid som ikke vet de fleste av reglene på forumet.

Tenk vis politiet i Oslo hadde vært like flinke som moderatorene våre. Da hadde det ikke blitt mye bråk i byen.

 

Den gode jobben som moderatorene utfører syns jeg det har ført til at kvaliteten på dette forumet er mye bedre enn mange andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...