Goliath Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jeg ser heller ikke poenget med å ha OS og Programmer på hver sin partisjon. - Hvis du formaterer partisjonen OS, må du installere flere programmer om igjen - Hvis du formaterer partisjonen Programmer, har du masse unødvendige filer i OS som kan sinke systemet. Jeg har organisert slik: Maxtor 80Gb - WinPro (Windows og Programmer, 20Gb) - Personlig (Bilder, dokumenter ++, 20Gb) - Spill (Spill, 40Gb) Western Digital 250Gb - MuViNe (Musikk, Video og Nedlastet, 250Gb) Endret 17. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Wester Digital 80gb Delt til C: og E: - C: Alt mulig 65gb - E: Windows 15gb Maxtor 80gb - D: Spill 80gb Western Digital 200gb - F: Film/Musikk 200gb Endret 18. mai 2006 av Mauro Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har 2 stk disker på 160GB hver.. Western Digital 160GB - - 30GB/Windows 130GB/Progz,film,mp3 osv. Western Digital 160GB #2 - - 160GB i en partisjon til filmer, spill, isoer osv. Veldig greit når du skal formatere, bare sletter den éne partisjonen på 30GB så lage en ny på 30GB og legge in windows igjen Anbefaler å dele disker.. selv om du skal ha windows på den. Lenke til kommentar
enl Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ikke noe vits i å lage egen partisjon til vekslefil. Når den først er opprettet så fragmenteres den ikke 6120864[/snapback] Vet at swapfilen til windows er fast, men jeg foretrekker fremdeles å ha den på en annen partisjon. Hvis vekslefilen er fragmentert, kan man defragmentere den ved å flytte på den. Når jeg først samler alt annet av tempfiler på partisjonen, kan jeg like godt slenge swapfilen dit også, siden ytelsen på partisjonen er god nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå