killmeister Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 jeg bruker ccleaner til å rydde opp i maskinen. men nå mistenker jeg den for å lage noen uforklarlige bugs. er dette mulig? har kjørt nav 2006 og ad-ware og spyboot uten og finne noen trussler. noe av problemet mitt er at enkelte av driverene mine b.l.a skjermen og printeren min ikke fungerte uten noen god forklaring. takker for svar! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kjenner ingen slike issues med ccleaner. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har selv brukt CCleaner blindt rundt ett års tid, og ikke merket noen problemer jeg kan mistenke at CCleaner står bak. Husker jeg leste endel snakk rundt hvorvidt fjerning av Old Prefetch Data virkelig økte ytelsen, men dette burde ikke ha noe å si for det problemet du nevner. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg bruker Ccleaner ofte, har aldri møtt på problemer. Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 takker for svarene og slår meg til ro med det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Noen forumbrukere har fått skadet registeret med CCleaner. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Noen forumbrukere har fått skadet registeret med CCleaner. Hilsen, efikkan. 6098065[/snapback] jasså? er det noe spesielt som skjer? nå ble jeg veldig nyskjerrig merket jeg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kjenner ingen slike issues med ccleaner. 6094297[/snapback] Ikke jeg heller men NAV kan lage en del bugs med andre "konkurrenter"... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har aldri oppdaget noe bugs med CCleaner. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Noen forumbrukere har fått skadet registeret med CCleaner. Hilsen, efikkan. 6098065[/snapback] jasså? er det noe spesielt som skjer? nå ble jeg veldig nyskjerrig merket jeg... 6098401[/snapback] De få som har blitt utsatt for dette har måttet gjennopprette tidligere innstillinger og i verste fall lagt inn Windows på nytt. Men jeg tror dette gjelder veldig få. Men jeg synest det virker litt "skummelt" om programmet sletter feil i registeret. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei! Noen forumbrukere har fått skadet registeret med CCleaner. Hilsen, efikkan. 6098065[/snapback] jasså? er det noe spesielt som skjer? nå ble jeg veldig nyskjerrig merket jeg... 6098401[/snapback] De få som har blitt utsatt for dette har måttet gjennopprette tidligere innstillinger og i verste fall lagt inn Windows på nytt. Men jeg tror dette gjelder veldig få. Men jeg synest det virker litt "skummelt" om programmet sletter feil i registeret. Hilsen, efikkan. 6098675[/snapback] Kan du henvise oss til den aktuelle tråden? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Min far brukte CCleaner og han fikk slettet en fil som windows brukte. Han måtte sende inn pc`en sin for og få fiksa det. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Fremdeles ingen spesifikke eksempler her? Bare "en fil"..."noe som trengtes"... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg bruker ccleaner til å rydde opp i maskinen. men nå mistenker jeg den for å lage noen uforklarlige bugs. er dette mulig? har kjørt nav 2006 og ad-ware og spyboot uten og finne noen trussler. noe av problemet mitt er at enkelte av driverene mine b.l.a skjermen og printeren min ikke fungerte uten noen god forklaring. takker for svar! 6094208[/snapback] Hva legger du i "ikke fungerte" helt ødelagt eller var det noe med de som var rart? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå