Miniguru Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Heisann. Har et spørsmål jeg ikkehar noekunnskaper om. Finnes det noen ekstern usb til tv-ut "boks" Skal brukes på en laptop som ikke har tv-out, så alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Heisann. Har et spørsmål jeg ikkehar noekunnskaper om. Finnes det noen ekstern usb til tv-ut "boks" Skal brukes på en laptop som ikke har tv-out, så alle forslag mottas med takk 6093695[/snapback] Beklager Bump'ing. Noen som vet om det finnes noe sånt? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Her ser du USB TVkort :] 6099585[/snapback] Ja, men slik jeg forstår dette er det jo bare for å kunne ta inn tv på pc'en, men så lenge han ikke har tv-ut på laptop'en sin får han ikke vist hverken tv-sendingene han kan ta inn med et slik kort, eller filmer/tv-streaming på en tv, som er selve problemet her? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hadde en boks som kobles til skjermporten, eller mellom dataskjerm og skjermporten.. Denne var det uttak til tv på.. Sjekk her Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hadde en boks som kobles til skjermporten, eller mellom dataskjerm og skjermporten.. Denne var det uttak til tv på.. Sjekk her 6099612[/snapback] Nice, ser ut til å være akkurat hva jeg trenger Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hadde en boks som kobles til skjermporten, eller mellom dataskjerm og skjermporten.. Denne var det uttak til tv på.. Sjekk her 6099612[/snapback] Nice, ser ut til å være akkurat hva jeg trenger 6099628[/snapback] Ser ikke ut til at akkuratt denne selges i norge, noen som har forslag til liknende produkter? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du kan kjøpe den jeg har liggende.. men husk at maks oppløsning på tv er 800*600... Eller kan du kjøpe en slik Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har en kabel VGA > S-Video + S-PDIF liggende, vet ikke hvor jeg har den fra. Hvis du finner noe slikt, er det sikkert midt i blinken for deg + mye billigere enn det andre som er nevnt her. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har en kabel VGA > S-Video + S-PDIF liggende, vet ikke hvor jeg har den fra. Hvis du finner noe slikt, er det sikkert midt i blinken for deg + mye billigere enn det andre som er nevnt her. 6100337[/snapback] Høres ut som et er midt i blinken ja,... Tråler nett butikkene nå, memn har ikke helt funnet akkruat slik enda Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil så har clas ohlson noe sånt i hyllene sine, hvis du har en sånn sjappe i nærheten. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil så har clas ohlson noe sånt i hyllene sine, hvis du har en sånn sjappe i nærheten. 6103964[/snapback] Joda, har Clas Ohlson på Forus, så det skal jeg sjekke opp. Takk for tips Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil så har clas ohlson noe sånt i hyllene sine, hvis du har en sånn sjappe i nærheten. 6103964[/snapback] Joda, har Clas Ohlson på Forus, så det skal jeg sjekke opp. Takk for tips 6113650[/snapback] Fikk du tak i slik kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå