AnaXyd Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Heisann! Idag fikk jeg klokket ut det meste av kortet mitt, som det står i nå idag. Det blir kjølt ned via vann, og holder seg på 38 grader idle og 42 grader load. Stock hastighetene er: 350\1000 @ 1.6v Og jeg har nå idag: 445\1110 @ 1.8v Dette er aboslutt max hastigheten jeg får ut av det ved 1.8volt. Jeg leste litt rundt, tittet litt på å lodde litt på kortet. Men så så jeg at man kan flashe biosen på kortet. Har hørt man bruker programmet NiBiTor til denne jobben. Her kommer spørsmåla! - Så, hvordan går jeg fram for å flashe? - Kan noe bli ødelagt? - Hvis jeg flasher feil, og noe går galt, så står det at man burde ha et pci kort liggende klart... Det har ikke jeg... Hva må jeg gjøre hvis jeg gjør noe galt? - Er det andre ting jeg burde passe på? Slik ser voltagene ut for meg... 1,3v står det.. Men jeg har satt på 1,8 i bios.. Hvorfor er det slik? Noen som kan forklare? Det jeg også la merke til her, er at kortet er satt til GF 6800GT og ikke GS. Kortet mitt blir sett på som GT kort i alle programmer da, så det blir vel sånn her også. Det er bare det at jeg er redd for å flashe med feil bios hvis det blir feil instilling osv osv... Dere skjønner.. Her er ihvertfall kortet jeg har Dett var dett! Håper på svar! Endret 29. mai 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Bumper denna jeg.... Har ikke finni ut noe selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå